اخبار داغ

مربیان آلومینیوم و نفت مسجدسلیمان چه گفتند؟

خرمگاه: بازیکنان از چند هفته قبل به فکر فصل بعد بودند/ فکری: منتظر بازی در اصفهان و تبریز نماندیم

خرمگاه: بازیکنان از چند هفته قبل به فکر فصل بعد بودند/ فکری: منتظر بازی در اصفهان و تبریز نماندیم
بعد از پایان بازی هفته پایانی آلومینیوم و نفت مسجدسلیمان که با برتری نفت مسجدسلیمان همراه بود، مربیان دو تیم در نشست مطبوعاتی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خرمگاه پس از دیدار تیم‌های آلومینیوم و نفت مسجد سلیمان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: خسته نباشید و خدا قوت به بازیکنان می‌گویم. آنها تلاش کردند و زحمت کشیدند. امروز یکی از بهترین بازی‌های ما انجام شد، اما متاسفانه 3 موقعیت 100 درصدی ما به گل تبدیل نشد. در سه بازی اخیر 8 بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم. با این شرایط بازیکنان بسیار خوب ظاهر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: تیم حریف از تک موقعیت خود استفاده کرد، اما ما 3 فرصت قطعی را به گل تبدیل نکردیم. در چند بازی، داوران به ما سخت گرفتند و بازیکنان ما بی انگیزه شدند. تنها کار که ما می‌توانستیم بکنیم این بود که بازیکنان را از نظر روحی بالا بیاوریم، چون آنها مدام می‌گفتند که ما تلاش می‌کنیم و داوران شرایط را تغییر می‌دهند. امروز با تمام شرایط سختی که داشتیم و حضور 6 بازیکن جوان توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. 
,
 
,
مربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: شرایط کمیته انضباطی هم بسیار ما را اذیت کرد. نمی‌دانم شرایط چگونه است. سرمربی ما صحبت از فساد در فوتبال کرد و محروم شد، اما در بازی های مختلف شاهد هستیم با وجود گزارش داوری تنها به جریمه نقدی اندک و محرومیت تعلیقی کار را جمع می‌کنند. این موضوع تمرکز ما را بهم می‌زند. به تیم داوری امروز تبریک می‌گویم، چون با وجود اینکه ما باختیم، اما مشکلی از نظر داوری نداشتیم. در سه بازی، داوری موجب شد تا شرایط تیمی ما بهم بخورد.
,
 
,
خرمگاه خاطرنشان کرد: چرا اول فصل با بازیکن 20 ساله قرارداد یک ساله  امضا می‌شود و با بازیکنان بالای 30 سال هم یک ساله قرارداد امضا می‌شود؟ هیچ جای دنیا اینگونه نیست. ما در چند بازی گذشته شرایطی داشتیم که بازیکنان به فکر سال آینده خود بودند و شرایطی رقم خورد که ما تمرکز کافی نداشتیم. در آخر هم از هواداران بابت نتایجی که کسب شد عذرخواهی می‌کنیم. بعد از تثبیت حضور تیم در لیگ برتر بی‌انگیزه شدیم و امیدوارم هواداران ما را ببخشند.
,
 
,
*فکری: منتظر بازی در اصفهان و تبریز نماندیم
, *فکری: منتظر بازی در اصفهان و تبریز نماندیم,
 
,
محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان پس از دیدار تیم‌های آلومینیوم و نفت مسجد سلیمان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: تشکر و قدردانی می‌کنم از تمام بازیکنانم که با تمام توان جنگیدند و تلاش کردند. آنها با دست خود نتیجه را رقم زدند و منتظر بازی در اصفهان و تبریز نبودند. خدا را شکر خیلی مردانه کار کردیم و توانستیم هم 3 امتیاز را بگیریم و هم اینکه در مجموع جوانمردانه ظاهر شدیم. از هر دو تیم باید تشکر کنم که مسابقه خوبی از خود به نمایش گذاشتند.
,
 
,
وی ادامه داد: از باشگاه و همه نفراتی که در این مسیر از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. از طرف خودم، کادر فنی و بازیکنان از همه تشکر می‌کنم. برد را تقدیم می‌کنم به همه نفراتی که حامی ما بودند. از مردم مسجد سلیمان عذرخواهی می کنم که آنها را اذیت کرده و کارمان به هفته آخر کشیده شد. نباید به هفته آخر می‌رسیدیم و استرس می‌کشیدیم. این مردم حداقل‌ها را دارند و حق‌شان است که تیم‌شان در لیگ برتر بماند.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: اگر قرار است تیمی در لیگ برتر باشد، باید ساختار درست داشته باشد. نباید اینگونه باشد که الان، یعنی شروع فصل آینده، با دعا و صلوات بخواهیم تیم را جمع کنیم. باید برنامه‌ریزی درستی انجام و بودجه تیم مشخص شود. بازیکنان باید بدانند در چه تاریخی از باشگاه پول دریافت خواهند کرد. فرقی نمی‌کند که من سرمربی باشم یا هر فرد دیگری؛ فقط باید برنامه‌ریزی انجام شود. اگر قرار است تیم ساختار نداشته باشد به مشکل خواهیم خورد.
,
 
,
فکری عنوان کرد: امیدوارم در فصل آینده هر کسی که سرمربی بود، شاهد چنین برنامه‌ریزی باشد و مشکلات به حداقل برسد. می‌توان این تیم را با جایگاهی خوبی در جدول حفظ کرد؛ به شرطی که مجموعه شکل داشته باشد. اکثر بازی‌ها پاک برگزار شد و شبهه‌ای در آنها وجود نداشت. همه باید کمک کنیم و جایگاه تیم‌ها در شرایط فوتبالی باید مشخص شود. امیدوارم همه برای فصل آینده برنامه‌ریزی درستی داشته باشند. نباید شاهد تعطیلات زیادی باشیم. همه باید کمک کنند تا فضای فوتبال پاک باشد تا همه سود ببریم. شاگردانم با کمترین امکانات تمام تلاش خود را کردند تا شرمنده مردم مسجد سلیمان نشویم. خدا را شکر که توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.
,
 
,
وی درمورد شناختش از تیم حریف، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. ما کمی استرس داشتیم و این استرس مشخص بود، چون آلومینیوم جایگاه خوبی در جدول داشت و بدون استرس کار می‌کرد. هر دو تیم خیلی خوب ظاهر شدند و فرصت‌های مناسبی خلق شد. در نیمه اول به گل رسیدیم، اما می‌دانستیم کارمان سخت است. در نیمه دوم کارمان سخت تر شد. همه بازیکنان تلاش کردند تا تک گل‌مان را حفظ کنیم و به برتری برسیم. به آلومینیوم هم تبریک می‌گویم که در نخستین فصل حضورشان در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کردند و حتی تا جمع 4 تیم برتر هم رفتند. آنها اگر برنامه‌ریزی درستی داشته باشند، می‌توانند برای فصل آینده جایگاه بهتری کسب کنند. اراک ساختار خوبی دارد و تنها نیازمند یک برنامه‌ریزی خوب هستند.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درمورد حضورش برای فصل آینده در این تیم، گفت: تازه مشخص شد که تیم در لیگ برتر می‌ماند. هنوز صحبت رسمی انجام نشده. باید دید که سیاست باشگاه چیست. ما هم برای خودمان برنامه‌هایی را داریم و اگر شرایط فراهم باشد، خوشحال می‌شوم در این تیم کار کنم. از طرفی خوشحالم که توانستم اندکی در ماندن تیم در لیگ برتر نقش داشته باشم. اعلام آمادگی می‌کنم که هر زمانی تیم نفت به مشکل بخورد حتماً به این تیم کمک خواهم کرد، چون مردم مسجد سلیمان را دوست دارم و امیدوارم خاطرات خوب بیشتری را با هم رقم بزنیم. باید دید که تقدیر چه خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه