اخبار داغ

در پرسپولیس هیچ وقت تحت فشار قرار نگرفتم؛

مغان‌لو: هنوز برای ادامه حضور در پرسپولیس تصمیم نگرفته‌ام/ آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارم

مغان‌لو: هنوز برای ادامه حضور در پرسپولیس تصمیم نگرفته‌ام/ آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارم
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از زمان حضور من در پرسپولیس کادر فنی با من خیلی خوب برخورد کرد و توقع بیش از انداز‌ه‌ای از من نداشتند و می‌خواستند که با آرامش کار کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار مغانلو درباره قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: یک فصل خسته‌کننده برای ما بود و خیلی اذیت شدیم. خدا را شکر که برای ما پایان خوبی داشت و قهرمان شدیم و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. واقعاً جای خالی هواداران حس می‌شد. دل‌مان برای آنها خیلی تنگ شده است. هواداران خیلی به ما محبت داشتند و امیدوارم که توانسته باشیم دل‌شان را شاد کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در مورد اینکه به‌عنوان یکی از خریدهای پرسپولیس در نیم‌فصل به جمع سرخپوشان اضافه شد، تصریح کرد: من تمام سعی و تلاشم را کردم که برای پرسپولیس مثمرثمر باشم و خوشحالم که تأثیرگذار بودم.
,
 
,
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این سؤال که پس از پایان لیگ به پرتغال برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: فعلاً برای آینده‌ام هیچ تصمیمی نگرفتم و متأسفانه حال مدیربرنامه‌هایم خوب نیست. ان‌شاءالله هرچه زودتر خوب شود تا بهترین تصمیم را بگیریم.
,
 
,
مغانلو در پاسخ به این سؤال که آیا امیدوار به حضور در تیم ملی هست، عنوان کرد: خیلی تلاش کردم. آرزوی هر بازیکنی است که به تیم ملی دعوت شود و امیدوارم این افتخار نصیب من هم بشود.
,
 
,
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پس از قهرمانی با چه کسی صحبت کرد، گفت: اولین کسی که به من زنگ زد مادرم بود و خیلی خوشحال بود. در این مدت آنها خیلی اذیت شده بودند و امیدوارم جواب زحمات‌شان را داده باشم.
,
 
,
مهاجم پیشین پیکان درباره بازی با تیم سابقش تصریح کرد: من در تیم پیکان بزرگ شدم. آنها یک تیم خوب و بازیکن‌ساز هستند. امسال اگر تمرکز بیشتری داشتند می‌توانستند سهمیه هم بگیرند. امیدوارم سال آینده با مدیریت بهتر جزو چهار تیم بالای جدول قرار بگیرند. خیلی این تیم را دوست دارم و امیدوارم سال آینده نتیجه بگیرد.
,
 
,
مغانلو در پاسخ به این سؤال که کار با یحیی چطور است هم یادآور شد: یک سال بود که قرار بود با آقا یحیی کار کنم که این اتفاق دیر رقم خورد. گل‌محمدی یک مربی بادانش، کاربلد و صبور است. ما کادر فنی خوبی در تیم داشتیم که شرایط را مدیریت و سعی کردند بهترین تمرینات و ریکاوری را برای بازیکنان داشته باشند. خدا را شکر ثمره این کارها را هم دیدیم و توانستیم قهرمان لیگ شویم. 
,
 
,
وی در پاسخ به این پرسش که در خط حمله پرسپولیس با کدام بازیکن راحت‌تر بود، گفت: من با همه بازیکنان هماهنگ بودم. واقعاً در باشگاه پرسپولیس که در سطح بالایی قرار دارد، با بیشتر بازیکنان هماهنگ بودم.
,
 
,
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره بهترین گلش در پرسپولیس تصریح کرد: گلم به ذوب‌آهن بهترین گلم بود. در آن بازی چون یک بر صفر عقب بودیم و من هم به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدم، گلی که به ثمر رساندم را دوست دارم.
,
 
,
مغانلو در واکنش به این موضوع که در پرسپولیس علاوه بر گلزنی در فضاسازی و تغذیه سایر مهاجمان تیم هم نقش داشت، اظهار کرد: من همه سعی و تلاشم را می‌کنم که برای تیم مفید باشم، چه با گلزنی و چه پاس دادن و فضاسازی برای سایر بازیکنان. مهم این است که تیم نتیجه بگیرد. اگر همه بازیکنان با این تفکر به زمین بروند تیم نتیجه می‌گیرد.
,
 
,
وی در پاسخ به این سؤال که «زمانی که به پرسپولیس آمدید کادر فنی تیم از شما چه انتظاری داشت؟»، گفت: از زمان حضور من در پرسپولیس کادر فنی با من خیلی خوب برخورد کرد و توقع بیش از انداز‌ه‌ای از من نداشتند و می‌خواستند که با آرامش کار کنم. من این حرف‌ها را از کمتر مربی شنیده‌ام. در پرسپولیس هیچ وقت تحت فشار قرار نگرفتم.
,
 
,
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره تأثیر کریم باقری در کادر فنی این تیم و همچنین حضور سیدجلال حسینی به‌عنوان کاپیتان، خاطرنشان کرد: آقاکریم همیشه حواسش به همه بازیکنان است. خوبی پرسپولیس این است که هرچه بزرگ‌تر دارد بالای سر تیم هستند و دل‌شان برای تیم می‌سوزد. سیدجلال در قهرمانی پرسپولیس خیلی مؤثر بود. او به‌عنوان کاپیتان تیم خیلی خوب بازیکنان را مدیریت می‌کرد و یک الگوی خوب برای همه جوانان بود.
,
 
,
مغانلو در پایان در واکنش به این موضوع که پرسپولیس هم مثل سایر تیم‌ها مشکلات مالی داشت و در نهایت با تمام سختی‌ها قهرمان لیگ شد، تصریح کرد: این شرایط یک مقدار کار را سخت کرد. همه بازیکنان مشکلاتی دارند، چون تنها درآمدشان از فوتبال است. البته در پرسپولیس همه به عشق هواداران کار کردند و می‌خواستند که دل‌ آنها را شاد کنند. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه