اخبار داغ

پرسپولیس می‌تواند قهرمانی ششم را هم کسب کند؛

داداش‌زاده: جلوگیری از جدایی بازیکنان پرسپولیس ممکن نیست/ بازیکنان و کادرفنی پاسخ‌گوی ناکامی در جام حذفی باشند

داداش‌زاده: جلوگیری از جدایی بازیکنان پرسپولیس ممکن نیست/ بازیکنان و کادرفنی پاسخ‌گوی ناکامی در جام حذفی باشند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فشارهای اقتصادی موجود در کشور به نحوی‌ست که بازیکنان ایرانی که عمر فوتبالی کمی هم دارند را راغب به رفتن می‌کند
[

 بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی که با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا داشت؛ درباره قهرمانی این تیم در لیگ بیستم اظهار داشت: از ابتدای لیگ بیستم مشخص بود که پرسپولیس برای قهرمانی این فصل خیز برداشته. آن‌ها شروع خوبی داشتند ولی در ادامه کمی متزلزل ظاهر شدند اما علی‌رغم مشکلاتی که داشتند؛ با غلبه بر حواشی، جلوگیری از هر نوع حاشیه و تنش و همبستگی خوبی که داشتند به نتیجه مطلوب رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیشکسوت پرسپولیس درباره ترانسفر شدن بازیکنان این تیم تصریح کرد: پرسپولیس از رفتن بازیکنانش قطعا ضربه می‌خورد. بازیکنانی که باید به آن‌ها افتخار کرد چون با وجود رنج بردن از مشکلات موجود اجازه ندادند طرفداران از مشکلات با خبر شوند و بدون ذره‌ای اعتراض به قهرمانی رسیدند.

,

داداش‌زاده در ادامه افزود: حال بعضی بازیکنان عزم رفتن به خارج از ایران را دارند که به نظر من این حق طبیعی آن‌هاست. وقتی پیشنهاد خوبی برای یک بازیکن می‌آید، عجیب نیست که تمایل به پاسخ دادن به آن‌را داشته باشد. فشارهای اقتصادی موجود در کشور به نحوی‌ست که بازیکنان ایرانی که عمر فوتبالی کمی هم دارند را راغب به رفتن می‌کند.

,

او در انتهای این مبحث گفت: این پیشنهادهایی که بازیکنانی مثل نوراللهی یا دیگر بازیکنان می‌گیرند را حتی اگر طرفداران دریافت می‌کردند به آن جواب مثبت می‌دادند. این اتفاق سخت است اما حقیقت تلخیست که باید با آن رو در رو شد که بازیکنان هم نیاز به پول خوب دارند تا بتوانند زندگی خود را تامین کنند.

,

داداش زاده درباره آینده پرسپولیس تصریح کرد: حال که شرایط تیم خوب‌است باید آماده بازی‌های لیگ قهرمانان شد تا بتوانیم در آسیا باز هم نتیجه خوبی بگیریم. کسب نتیجه در آسیا باعث کسب درآمد می‌شود و همین درآمد حاصله را می‌توان صرف پرداخت دستمزد بازیکنان تیم کرد تا در تیم بمانند و در فصل بعد لیگ و آسیا نیز نتیجه خوبی بگیرند.

,

وی درمورد یحیی گل‌محمدی نیز اذعان داشت: هر مربی خصوصیاتی دارد و این خصوصیات قابل نقد است. پرسپولیس و یحیی در دربی ضعیف ظاهر شدند و باید پاسخ‌گوی نتیجه آن بازی باشند.

,

او در نهایت گفت: با این حال یحیی نشان داده مربی اهل ریسکی نیست و با داشته های خود بهترین نتایج را می‌گیرد. او تلاش دارد با امکانات در دسترس نتیجه ممکن را کسب کند پس مسئولین بهتر است با حمایت قاطعانه و گسترده از او، شرایط را برای بدست آوردن نتیجه ای خوب فراهم کنند

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه