اخبار داغ

بازی در تیم های باشگاهی ترکیه باعث شد تا تجربیات با ارزشی بدست بیاورم؛

سیاری: هدفم کسب مدال پارالمپیک است/ با فضای مجازی تمریناتم را پیگیری می‌کردم

سیاری: هدفم کسب مدال پارالمپیک است/ با فضای مجازی تمریناتم را پیگیری می‌کردم
ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر کشورمان گفت: تیم همدل و متحدی داریم که امیدوارم بتوانم در کنار دیگر ملی پوشان برای کشورمان در پارالمپیک افتخار آفرینی کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن سیاری ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر درباره وضعیت اخیر تیم ملی اظهار داشت: بازیکنان لژیونر به جمع ملی پوشان اضافه شدند و خوشبختانه از سطح آمادگی بالایی برخوردار هستیم. تیم همدل و متحدی داریم و تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سرگذاشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره هدفش در پارالمپیک بیان داشت: هدفم کسب مدال و ایستادن روی سکوی پارالمپیک به همراه تیم ملی است. بهترین و قدرتمندترین تیم ها در این رویداد حضور دارند و همین امر رقابت در این آوردگاه سخت می کند اما ما تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را بدست آوریم و از افتخار آفرینان کاروان کشورمان در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو باشیم.

,

سیاری درباره شرایط کرونایی گفت: در دوران کرونا به دلیل اینکه در یکی از تیم های باشگاهی ترکیه حضور داشتم با رعایت پروتکل های بهداشتی به همراه تیم تمرین می کردم. این باعث شد تا از آمادگی دور نمانم. زمانی که شرایط به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ قرمز بود در خانه تمریناتم را پیگیری می کردم و از طریق فضای مجازی با مربیانم در ارتباط بودم.

,

ملی پوش تیم ملی بسکتبال با ویلچر عنوان کرد: به ورزش های رزمی علاقه داشتم اما به دلیل اینکه این رشته‌ها آسیب دیدگی داشت وارد بسکتبال با ویلچر شدم. اکنون ۱۳ سال که سابقه بازی در این رشته را دارم و ابتدا در رده جوانان و سپس در رده بزرگسالان در تیم ملی بازی کردم.

,

سیاری در ادامه افزود: بازی در تیم های باشگاهی ترکیه باعث شد تا با بازی مقابل تیم های مختلف، تجربیات ارزشمندی را بدست آورم که اکنون کمک بزرگی برای من است.

,

ملی پوش تیم ملی بسکتبال با ویلچر در پایان گفت: امیدوارم که کاروان ورزشی کشورمان در رقابت های پارالمپیک توکیو موفق باشد و ملی پوشان خوشرنگ ترین مدال ها در این مسابقات کسب کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه