اخبار داغ

المپیک توکیو| برنامه روز دهم کاروان ایران/استارت کشتی گیران و انتظار برای کسب مدال

المپیک توکیو| برنامه روز دهم کاروان ایران/استارت کشتی گیران و انتظار برای کسب مدال
دومین روز از دومین هفته المپیکی ایران فردا(یکشنبه) با کشتی رشته پای ثابت مدال آور ایران آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دومین روز از دومین هفته المپیکی ایران فردا(یکشنبه) با کشتی رشته پای ثابت مدال آور ایران آغاز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
*کشتی فرنگی؛ آغاز رقابت کشتی‌گیران با فرنگی‌کاران اوزان ۶۰ و ۱۲۰
,
رقابت های مرحله مقدماتی کشتی فرنگی ایران فردا در اوزان ٦٠و١٣٠ کیلوگرم ساعت ١١ به وقت ژاپن و ۶:۳۰ به وقت تهران آغاز می شود و نمایندگان ایران به روی تشک می روند.
,
 امروز ساعت ۱۳:۴۰ قرعه‌کشی وزن‌های ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک توکیو برگزار شد و «علیرضا نجاتی» و «امین میرزازاده» حریفان خود را شناختند.
,
کایالپ از ترکیه و لوپز کوبایی فرنگی‌کاران عنوان‌دار جهان و المپیک در گروه میرزازاده حضور دارند.
,
در وزن ۶۰ کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست به مصاف آرمن ملکیان دارنده طلای امیدهای جهان و طلای نوجوانان اروپا از ارمنستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان لنور تیموراف دارنده مدال برنز از اوکراین و المورات تاسمرادف (دارنده برنز جوانان جهان/ ۴ طلا و یک نقره آسیا/ نفر شانزدهم المپیک لندن و برنز المپیک ریو/ برنز و نقره جهان) از ازبکستان می‌رود.
,
کنیچیرو فومیتا از ژاپن (دارنده ۲ طلای قهرمانی جهان/ طلای امیدهای جهان/ ۲ طلا و یک برنز قهرمانی آسیا)،اتین کنسینجر از آلمان(دارنده نقره جوانان جهان/ نقره جوانان و امیدهای اروپا/ طلای نوجوانان جهان)، سایلیک والیهان از چین) دارنده برنز قهرمانی جهان در گروه نجاتی هستند. 
,
فومیتا در دور نخست با نماینده الجزایر مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده نمایندگان الجزایر و آلمان روبرو می‌شود.
,
در گروه دیگر سرگئی املین از روسیه (دارنده طلا و نقره قهرمانی جهان/ نقره امیدهای جهان/ ۲ طلا و یک نقره قهرمانی اروپا) در دور نخست با حاتم محمود از مصر مبارزه خواهد کرد. کرم کمال از ترکیه (دارنده برنز امیدهای جهان/ ۲ نقره و یک برنز قهرمانی اروپا) با ویکتور سیابانو از مولداوی (برنز بازی‌های اروپایی/ طلا و نقره قهرمانی اروپا/ نقره قهرمانی جهان/ نقره جوانان جهان) مبارزه خواهد کرد.
,
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با مین سئوک کیم از کره جنوبی (دارنده برنز قهرمانی جهان/ برنز بازی‌های آسیایی/ نقره و برنز قهرمانی آسیا) کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان آلین الکسیوس سیوراریو از رومانی و میهاین لوپز از کوبا (دارنده ۳ طلای المپیک/ ۵ طلا و ۳ نقره قهرمانی جهان/ ۵ طلای پان‌آمریکن) می‌رود. 
,
رضا کایالپ از ترکیه (دارنده برنز و نقره المپیک/ ۴ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز قهرمانی جهان/طلای بازی‌های اروپایی/ ۹ طلا و یک نقره قهرمانی اروپا) در بالای جدول و در گروه میرزازاده حضور دارد که در دور نخست با نماینده لیتوانی مبارزه خواهد کرد.
,
همچنین مسابقات نیمه نهایی اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ساعت ۱۸:۴۵ به وقت محلی برگزار می شود. این رقابت ها در ورزشگاه ماکاهاری میسه برگزار می شود.
,
 درخلال بین مرحله مقدماتی و نیمه نهایی قرعه کشی اوزان ۷۷و ۹۷ فرنگی محمدعلی گرایی- محمدهادی ساروی انجام می شود.
,
 
,
* والیبال؛ ایران - ژاپن
,
رقابت‌های والیبال المپیک توکیو تیم ملی ایران باید به مصاف ژاپن برود.
,
این دیدار دهم مردادماه ساعت ۱۵:۱۰ به وقت تهران آغاز می‌شود.
,
شاگردان آلکنو که با برتری مقابل لهستان و ونزوئلا، قهرمانانه کار خود را در رقابت‌ها شروع کردند، در ۲ بازی اخیر خود مقابل کانادا و ایتالیا تن به ۲ شکست متوالی دادند.  
,
حالا تیم ملی ایران باید برای صعود به مرحله بعد و حضور در جمع ۸ تیم برتر المپیک، مقابل ژاپن برنده باشد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه