اخبار داغ

دبیر نهضت پیشرفت بانوان لرستان خبرداد؛

طرح "شکوه مادرانه" در لرستان اجرا می‌شود

طرح "شکوه مادرانه" در لرستان اجرا می‌شود
قنبری با اشاره به‌ضرورت حضور فعالانه بانوان در اجتماع، گفت: طرح‌های ضرورت فرزندآوری، افزایش جمعیت، حجاب و عفاف و طرح شکوه مادرانه در لرستان اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماندانا قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: نهضت پیشرفت بانوان استان لرستان بر اساس نظرسنجی از تهران تشکیل دادند تا این باور حضور فعالانه و مؤثر بانوان در اجتماع را تقویت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: بانوان می‌توانند با زبانی نرم‌تر و حلاجی کردن، پیچیده‌ترین مسائل اجتماعی را برای اقشار مختلف بازگو کنند.

,

دبیر نهضت پیشرفت بانوان لرستان عنوان کرد: در ابتدا بانوان دغدغه مند در این راستا را شناسایی کردیم و جهت انجام مصاحبه و گزینش به مرکز تهران معرفی کردیم و بعد از طی نمودن مصاحبه تعداد پنج نفر انتخاب و جهت گذراندن دوره توانمندسازی راهی مشهد شدند.

,

وی تصریح کرد: امروز همان پنج نفر به‌عنوان ستاد مرکزی از هر قشر و در هر استان و در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.

,

قنبری خاطرنشان کرد: جشنواره کشوری حرف آورد، باهدف تمرین و معرفی بانوان توانمند درزمینهٔ فن بیان داشتن در هر عرصه خصوصاً حضور فعال در اجتماع و به‌نوعی به‌عنوان یک چالش برپا شد.

,

دبیر نهضت پیشرفت بانوان لرستان بیان کرد: خوشبختانه بیش از ۵۰۰ اثر از بانوان لرستانی به دبیرخانه ارسال شد و در داوری‌ها با مرکز تهران ۱۷ اثر این جشنواره برتر معرفی شدند.

,

وی با اشاره به اجرای موفق جشنواره حرف آورد بانوان گفت: طرح‌های مثل ضرورت فرزند آوری، افزایش جمعیت، حجاب و عفاف و طرح شکوه مادرانه در مسیر اجرایی شدن هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه