اخبار داغ

با وجود شرایط مالی کشور، بازیکنان حق دارند لژیونر شوند؛

ابوالقاسم‌پور: لک باید جایگاه خود را در رختکن تیم بداند/ سمیعی مدیران قبل باشگاه پرسپولیس را زیرسؤال برد

ابوالقاسم‌پور: لک باید جایگاه خود را در رختکن تیم بداند/ سمیعی مدیران قبل باشگاه پرسپولیس را زیرسؤال برد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حامد لک نباید این‌گونه رفتارهایی داشته باشد و باید بداند فوتبال هرکس زود تمام می‌شود، این اخلاق است که باقی می‌‌ماند.
[

بهنام ابوالقاسم‌پور، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس طی گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون علت نتایج مثبت و کسب گلات قهرمانی سرخ‌پوشان اظهار داشت: نتیجه مثبتی که در مدیریت شاهد بودیم، باعث عملکرد خوب کادرفنی و بازیکنان شد. سمیعی با شفاف‌سازی در مسائل مدیریتی دست مدیران دو سه دوره قبل را رو کرد و به‌صورت سالم و شفاف امور باشگاه را پیش برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او درباره عملکرد گل‌محمدی و کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان داشت: یحیی از پتانسیلی که در اختیار داشت به نحو احسن استفاده کرد. در بعضی اوقات بازیکنان در اختیار او نبودند و مجبور بود با شرایط موجود کار کند. شرایط بازیکنان به گونه‌ای بود که گل‌محمدی فقط در اواخر فصل تمام تیم را در دسترس داشت.

,

وی درمورد آینده تیم در لیگ‌قهرمانان آسیا افزود: اگر مدیریت بتواند شاکله تیم را حفظ کند و در بعضی خطوط به‌خصوص خط دفاع و دروازه‌بان تیم را تقویت کنند قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست و می‌توان به موفقیت پرسپولیس امیدوار بود.

,

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی برخی از بازیکنان این تیم بیان داشت: شرایط به گونه‌ایست که هرکسی از ایران برود نباید به او خرده‌ای گرفت چون به فکر آینده خود بوده که این کار را کرده به خصوص بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران. باشگاه باید در فصل نقل‌و‌انتقالات با گرفتن بازیکنان مد نظر کادرفنی خلأ بازیکنان جدا شده را جبران کنند تا یحیی دغدغه خاصی نداشته باشد و هم‌چنین باید برای بازیکنان جدا شده آرزوی موفقیت کنیم.

,

ابوالقاسم‌پور درباره اتفاقات رخ داده در جشن قهرمانی پرسپولیس و شایعه درگیری بین حامد لک و کریم باقری اذعان داشت: به‌نظرم این رفتارها درست نیست و حامد لک نباید این‌گونه رفتارهایی را داشته باشد. او باید بداند فوتبال هرکس زود تمام می‌شود، این اخلاق است که باقی می‌‌ماند. حق با کریم باقری‌ست چون او بزرگ‌تر تیم ماست و اگر هم صحبتی کرده باشد، نصیحتی پدرانه بوده و حامد نباید به دل بگیرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه