اخبار داغ

الان زمان جشن و شادی است نه اینکه بخواهیم به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم

باقری: هر اتفاقی افتاده، در همان شب ختم به خیر شده/ از کسی دلخوری ندارم

باقری: هر اتفاقی افتاده، در همان شب ختم به خیر شده/ از کسی دلخوری ندارم
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر من در جریان جشن حاضر نبودم، دلیل نمی‌شود که بگویند از کسی دلخوری دارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس، پیرامون گلات قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: پنجمین قهرمانی پیاپی، اتفاقی شیرین و تاریخی بود که بابت این موفقیت باید به همه هواداران تبریک بگویم و از آنها بابت حمایت صمیمانه و فوق‌العاده‌ای که در طول فصل داشتند، تقدیر و تشکر کنم. ما در این فصل سختی‌های فراوانی را تحمل کردیم اما در نهایت به هدف‌مان رسیدیم و فصل را با قهرمانی به پایان رساندیم. همه اعضای تیم و باشگاه برای این قهرمانی زحمت کشیدند و به همگی، خداقوت می‌گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مربی پرسپولیس درباره حواشی پیش آمده بین خودش و حامد لک بیان کرد: بعد از بازی با پیکان، مسائلی به وجود آمد که باعث ایجاد جوی عجیب شد. من هم مثل همه پرسپولیسی‌ها، از این قهرمانی خوشحال هستم و بدون هیچ حاشیه‌ای، در کنار سایر اعضای تیم داخل رختکن، جشن گرفتیم. اگر من در جریان جشن حاضر نبودم، دلیل نمی‌شود که بگویند از کسی دلخوری دارم.

,

وی تاکید کرد: هر اتفاقی هم بوده، همان شب ختم به خیر شده و از هیچ‌کس، ناراحتی در دل ندارم. اصل کار برای همه ما، ثبت یک قهرمانی دیگر در تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده و الان زمان جشن و شادی است نه اینکه بخواهیم به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم. اتفاق خوب و مهمی برای باشگاه پرسپولیس رقم خورده و تمام حواس‌مان باید به شادی قهرمانی و موفقیت‌های آینده باشد.

,

باقری در انتها درمورد موفقیت‌های پرسپولیس تصریح کرد: فقط این را بگویم که رمز موفقیت ما در این فصل، اتحاد بزرگی بود که بین کادرفنی، مدیران باشگاه، بازیکنان و هواداران ایجاد شد و با وجود مسائل زیادی که در طول فصل تجربه کردیم، موفق شدیم به قهرمانی برسیم. پرسپولیس راه خودش را پیدا کرده و باید برای موفقیت‌ در سال‌های بعد، مهیا باشد. اگر بخواهیم مدام به حواشی و شایعات بپردازیم، از کار اصلی خودمان یعنی هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای موفقیت‌های آینده غافل می‌شویم. در شرایط بازی، اتفاقات زیادی رخ می‌دهد ولی تمرکزمان را از دست نمی‌دهیم. مهم این است که همه ما یکدل و متحد بمانیم و اجازه ندهیم این مسائل روی کارمان تاثیر منفی بگذارد یا باعث نگرانی هواداران شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه