اخبار داغ

طی ۴ ماه نخست امسال انجام شد؛

درمان بیش از ۵ هزار کرونایی در میناب/ آمار جانباختگان به ۱۰۳ نفر رسید

درمان بیش از ۵ هزار کرونایی در میناب/ آمار جانباختگان به ۱۰۳ نفر رسید
رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب از درمان بیش از ۵ هزار نفر درمان بیمار کرونایی خبر داد و گفت: متاسفانه تعداد ۱۰۳ نفر از مبتلایان به کرونا جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یدالله رئیسی ماکیانی، رییس بیمارستان میناب در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی هرمز با تاکید هر چه بیشتر مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی،گفت: از ابتدای امسال همزمان با شروع پیک چهارم و پنجم کرونا تا تاریخ 10 مرداد ماه تعداد مراجعین بیماران کرونایی در این بیمارستان بیش از 5 هزارنفر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

وی افزود : تعداد مراجعین بیماران کرونا که بصورت بستری سرپایی با داروی رمدیسیور تحت درمان قرار داشتند قریب به 2هزارو 926 نفر  و بیماران تحت درمان بستری بخشها در 5 بخش کرونا   2 هزارو 226 نفر بوده است که متاسفانه آمار جانباختگان در این مدت به 103 نفر فوتی رسید.

,

 رئیسی خاطر نشان کرد: در مدت مذکور بیماران بهبود یافته  بستری بخشها 2 هزارو 123 نفر بوده که با احتساب بیماران سرپایی بهبود یافتگان از بیماری کرونا 5 هزارو 49 نفر بود.

,

رئیس بیمارستان میناب اظهار کرد: علیرغم کمبود کشوری برخی از داروها با پیگیری های مستمر معاونت غذا و داروی دانشگاه، داروهای مورد نیاز از جمله رمدیسیور برای بیماران بستری و سرپایی تامین شده است.

,

 وی ضمن تشکر از کادر پرستاری و پشتیبانی  با توجه به کمبود نیروی نسانی و فشرده کاری و پزشکی خصوصا پزشکان متخصص عفونی و داخلی از عمومی مردم خواست نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی، دوری از تجمعات و دور همی ها و زدن ماسک اهتمام بیشتری داشته باشند.

,

لازم بذکر است بیمارستان میناب در مرکز حوزه شرق هرمزگان قرار گرفته و آمار تحت پوشش جمعیتی به بیش از 500 هزارنفر جمعیت می رسد.

,

انتهای پیام/ز

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه