اخبار داغ

پیگیری رسانه‌‌ای مصوبات سفر استاندار خراسان رضوی به تربت حیدریه؛

بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه آماده بهره‌برداری است

بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه آماده بهره‌برداری است
پس از ۱۲ سال انتظار بیمارستان ۲۷۲ تختوابی امام حسین علیه السلام تربت حیدریه بعنوان چهارمین بیمارستان این شهرستان و قطب درمانی جنوب خراسان رضدی تجهیز و آماده بهره برداری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمد صادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی در نخستین سفر کاری خود در سال ۱۴۰۰ هفتم فرودین ماه به تربت حیدریه سفر کرد و پس از بازدید از شهرهای رباط سنگ، کدکن، بایگ و تربت حیدریه در جلسه جمع بندی نهایی با مسوولان و مدیران کل استانی ۳۱ مصوبه را با قید زمان به تصویب رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

در این گزارش سراغ مصوبات سفر در حوزه راه و شهرسازی رفتیم و مهدی یوسفی مقدم که صبح روز شنبه 9 مردادماه سکان مدیریت راه و شهرسازی شهرستان را به حسین ناطق جنت آبادی واگذار کرده در خصوص این مصوبات گفت: از مجموع 6 مصوبه در حوزه راه و شهرسازی که دو مصوبه با قید زمان تا پایان اردیبهشت و 31 تیرماه بوده اجرا شده است.

,

وی تصریح کرد: بر اساس این مصوبات تحویل پروژه بیمارستان 272 تختخوابی امام حسین علیه السلام به علوم پزشکی در اردیبهشت انجام گرفته و بیمارستان تجهیز و آماده بهره برداری است.

,

یوسفی مقدم اظهار کرد: همجنین مصوبه آسفالت یک کیلومتر در محور کدکن، اصلاح ورودی و خروجی 3 روستای رقیچه، پنگی و حاجی بیگی بخش کدکن که تا 31 تیرماه بوده نیز انجام شده است.

وی بیان کرد: در خصوص تامین مالی و پیمان سپاری باقیمانده مسیر باند دوم تربت حیدریه به زاوه قرار شده با استفاده از ماده 56 اجرا شود که مکاتبات آن انجام و موافقت وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تخصیص 200 میلیارد تومان نیز اخذ شده، البته این ماده 56 تسهیلات بانکی است و منتظریم بانک عامل معرفی شود.

,
,
,

وی خاطر نشان کرد: همچنین مصوبات بهسازی سه محله شهید هاشمی نژاد (رباط پایین)، کوی بازرگان و حیدرآباد به مبلغ 12 میلیارد ریال، احداث دو دستگاه پل ارتباطی برای محله شهید چمران به مبلغ 40 میلیارد ریال، احداث مرکز خدمات اجتماعی محله شهید چمران به مبلغ 50 میلیارد ریال و احداث خانه فرهنگ در بافت فرسوده زعفرانیه به مبلغ 50 میلیارد ریال قرار است از محل اعتبارات سال 1400 شرکت بازآفرینی شهری تامین اعتبار و اجرا شود

,

مصوبات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده اس

, مصوبات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده اس,

حسین شیرمحمدیان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص مصوبات راهداری گفت: از سه مصوبه آسفالت ورودی بیمارستان امام حسین علیه السلام، تکمیل پروژه آسفالت جاده عباس آباد و تکمیل ورودی جاده کدکن دو مصوبه نخست اجرا شده است.

,

وی بیان کرد: در خصوص پل ورودی کدکن، پروژه در مرحله مناقصه و واگذاری به پیمانکار است و عملیات اجرایی آن در همین ماه آغاز خواهد شد.

,

شیرمحمدیان اظهار کرد: در خصوص جاده کدکن به تلخ بخش تا آنجایی که اعتبار داشتیم کار انجام شده و برای تکمیل پروژه نیازمند اعتبار لازم هستیم(این پروژه جزو مصوبات سفر استاندار نبوده تست)

,

در گزارش بعدی پیگیری رسانه ای مصوبات سفر استاندار سراغ مصوبات حوزه بنیاد مسکن، شرکت شهرک های صنعتی و آب متطقه ای خواهیم رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه