اخبار داغ

به‌واسطه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛

کاهش ۶۵مگاواتی مصرف برق در استان یزد/ صنایع همکاری کنند، خاموشی خانگی نخواهیم داشت

کاهش ۶۵مگاواتی مصرف برق در استان یزد/ صنایع همکاری کنند، خاموشی خانگی نخواهیم داشت
نگارش مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان یزد با اشاره به کاهش ۶۵مگاواتی مصرف برق در استان به‌واسطه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها، گفت: اگر صنایع همکاری کنند، خاموشی خانگی نخواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن نگارش مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان یزد در گفتگو با یزدرسا، در پاسخ به این سوال که تعطیلی پنج‌شنبه‌ها چه میزان در کاهش مصرف در استان یزد تأثیرگذار بوده است، گفت: تعطیلی ادارات در بحث کاهش مصرف تأثیرات مثبت و خوبی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه تعطیلی ادارات در روز پنج‌شنبه‌ها باعث کاهش مصرف 25 مگاواتی برق در استان شده است، افزود: زمانی که ادارات تعطیل باشند، برخی از صنایع مرتبط هم تعطیل خواهند شد که همین مسئله نیز باعث کاهش 30 مگاواتی برق توسط این صنایع شد.

,

نگارش اضافه کرد: طبق برآوردی که صورت پذیرفته است، 65 مگاوات بار مصرف برق به علت تعطیلی ادارات در روز پنج‌شنبه کاهش یافته است.

,

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان یزد در خصوص اینکه آیا خاموشی در استان خواهیم داشت یا خیر، گفت: برنامه‌ریزی برای خاموشی در سطح استان یزد به‌صورت ماهانه برنامه‌ریزی و هفتگی اعلام می‌شود ولی اگر صنایع همکاری لازم را داشته باشند، شاهد خاموشی خانگی نخواهیم بود.

,

وی اضافه کرد: بحث خاموشی‌های خانگی تا پایان فصل گرما یا تا پایان مردادماه به‌احتمال‌زیاد مرتفع خواهد شد و بعد از ان‌شاءالله شاهد خاموشی نخواهیم بود.

,

نگارش با بیان اینکه با سیستم پایش ادارات پرمصرف استان را شناسایی و به آنها هشدار داده می‌شود، اذعان داشت: در این شرایط اگر ادارات رعایت نکنند، هم به خود آن اداره و هم به استانداری یزد نامه‌ای در این خصوص ارسال و نسبت به رعایت موارد در مصرف برق هشدار داده شد.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه