اخبار داغ

کاراته‌کاهای ایران در ۳ روز بر روی تاتامی می‌روند؛

المپیک توکیو| زمان برگزاری مسابقات نمایندگان کاراته ایران در المپیک اعلام شد/ بهمنیار، اولین کاراته کای ایران بر روی تاتاتمی

المپیک توکیو| زمان برگزاری مسابقات نمایندگان کاراته ایران در المپیک اعلام شد/ بهمنیار، اولین کاراته کای ایران بر روی تاتاتمی
مسابقات کاراته در المپیک توکیو طی روز های ۱۴ الی ۱۶ مرداد ماه برگزار می‌شود و سارا بهمنیار پنج شنبه ۱۴ مرداد در وزن ۵۵- به عنوان اولین نماینده ایران به‌روی تاتامی خواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناو به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته در المپیک توکیو طی روز های ۱۴ الی ۱۶ مرداد ماه برگزار می‌شود و سارا بهمنیار پنج شنبه ۱۴ مرداد در وزن ۵۵-، حمیده عباسعلی شنبه ۱۶ مرداد در وزن ۶۱+ و سجاد گنج زاده نیز شنبه ۱۶ مرداد در وزن ۷۵+ کیلوگرم برای کسب مدال المپیک روی تاتامی می‌روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسابقات وزن ۵۵- کیلوگرم در روز اول مسابقات از ساعت ۱۷ به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت ایران) آغاز می‌شود و سارا بهمنیار در این وزن روی تاتامی می‌رود. دیدار رده بندی از ساعت ۲۰:۲۲ به وقت محلی (۱۵:۵۲ به وقت ایران) و دیدار فینال از ساعت ۲۰:۵۰ به وقت محلی (۱۶:۲۰ به وقت ایران)

,

مسابقات وزن ۶۱- کیلوگرم در روز سوم مسابقات از ساعت ۱۴ به وقت محلی (۹:۳۰ به وقت ایران) آغاز می‌شود و حمیده عباسعلی در این وزن روی تاتامی می‌رود. دیدار رده بندی از ساعت ۱۹:۲۰ به وقت محلی (۱۴:۵۰ به وقت ایران) و دیدار فینال از ساعت ۱۹:۵۵ به وقت محلی (۱۵:۲۵ به وقت ایران)

,

مسابقات وزن ۷۵+ کیلوگرم در روز سوم مسابقات از ساعت ۱۶:۵۰ به وقت محلی (۱۲:۲۰ به وقت ایران)  آغاز می‌شود و سجاد گنج زاده در این وزن روی تاتامی می‌رود. دیدار رده بندی از ساعت ۱۹:۳۷ به وقت محلی (۱۵:۰۷به وقت ایران) و دیدار فینال از ساعت ۲۰:۰۵ به وقت محلی (۱۵:۳۵ به وقت ایران)

,

مسابقات کاراته در هر وزن ۱۰ شرکت کننده دارد که نفرات حاضر در هر وزن به دو گروه پنج نفره تقسیم می شوند، این مسابقات به صورت دوره ای برگزار می‌شود و از هر جدول دو نفر به مرحله رده بندی صعود می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه