اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

ثروت ما در دنیا بی نظیر است/ سرمایه و امکانات باید مدیریت شود

ثروت ما در دنیا بی نظیر است/ سرمایه و امکانات باید مدیریت شود
آیت الله علماء گفت: کشور ما یک کشور زرخیز است چرا که به لحاظ گاز، نفت و معادن در رتبه‌های اول دنیا قرار دارد، ثروت ما در دنیا بی نظیر است، سرمایه اولیه و امکانات را هم داریم فقط باید مدیریت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، آیت الله مصطفی علما امروز دوشنبه در جمع بسیجیان جهادگر، بیکاری جوانان را یکی از بزرگترین معضلات استان کرمانشاه عنوان کرد و اظهار داشت: استعدادهای استان در زمینه کشاورزی، معادن، آب و اقلیم بسیار عالی و منحصر به فرد است، فقط باید بتوانیم از این مواهب الهی به درستی استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه افزود: در طول تصدی ۶ استاندار بارها مشکل بیکاری جوانان استان را با ارائه راهکار عنوان کردم اما متاسفانه هیچکدام از آنها اقدام نکردند.

,

وی خاطر نشان کرد: این در حالیست که با مدیریت جهادی و دلسوزانه و با استفاده از ظرفیت های عظیم موجود در استان می توان معضل بیکاری را به درستی حل کنند.

,

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: با وجود منابع طبیعی و معادن فعال ظرفیت های کار در استان بسیار بالا و مطلوب است، فقط باید با مدیریت علمی و جهادی این بستر ها را شناسایی و موجبات اشتغال جوانان استان فراهم شود.

,

وی اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ایران باید ام القرا باشد یعنی ما در تمام کشورها و نگاهشان به آن معطوف باشد.

,

آیت الله علما عنوان کرد: کشور ما یک کشور زرخیز است چرا که به لحاظ گاز، نفت و معادن در رتبه‌های اول دنیا قرار دارد، ثروت ما در دنیا بی نظیر است، سرمایه اولیه و امکانات را هم داریم فقط باید مدیریت شود.

,

وی اظهار داشت: امامت، ولایت و رهبری در ایران بزرگترین نعمت است که باید از آن استفاده کنیم و فرامین رهبر معظم انقلاب را همواره چراغ راه خود قرار دهیم تا بر مشکلات فائق شویم.

,

آیت الله علماء گفت: نظام‌ ما یک نظام الهی است که جهت الهی دارد و کسی در راس آن قرار گرفته که همه را به راه راست هدایت می کند.

,


فعالیت ۱۷۰ گروه جهادی فعال در سطح استان کرمانشاه

,
, فعالیت ۱۷۰ گروه جهادی فعال در سطح استان کرمانشاه, فعالیت ۱۷۰ گروه جهادی فعال در سطح استان کرمانشاه,


 به گزارش مرصادنیوز، سرهنگ کامران هزار خانی امروز دوشنبه در دیدار جهادگران بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به مناسبت سالروز صدور فرمان ۹ ماده‌ای مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی، اظهار داشت: بسیج سازندگی در مسیر خدمت رسانی همه جانبه به مردم، همیشه در صحنه حضور فعال دارد و در این راه آماده هرگونه مجاهدت است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) افزود: یکی از مهمترین مطالبه‌های مقام معظم رهبری توسعه کیفی و کمی حرکت‌های جهادی بسیج است که خوشبختانه امروز در عرصه‌های مختلف شاهد نقش آفرینی جهادگران بسیجی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در سطح استان کرمانشاه حدود ۱۷۰ گروه جهادی فعال در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشت و درمان،‌ آموزشی، کشاورزی، اقتصادی، فرهنگی و سایر بخش‌های دیگر فعالیت می کنند.

سرهنگ هزار خانی بیان داشت: در راستای مقابله و کنترل بیماری کرونا جهادگران بسیجی از ابتدای شیوع بیماری پای کار بوده‌اند و در قالب نهضت کمک مؤمنانه نقش‌آفرینی می‌کنند و تاکنون بیش از ۳۳۳ هزار بسته معیشتی با کمک خیرین، سپاه حضرت نبی اکرم(ص) ذیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) توزیع شده است.

وی عنوان کرد: همچنین پخت یک میلیون و ۳۰۰ هزار قرص نان، اهدای ۵۶۵ سری جهیزیه با کمک خیرین، آزادی ۴۳۱ زندانی جرائم غیر عمد، اشتغالزایی ۵۱۰ نفر به صورت دائمی و احداث، مرمت و بازسازی ۸۳ واحد مسکن از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در این مدت بوده است.

به گفته این مسئول همزمان با شیوع ویروس کرونا رزمایش های متعددی در راستای کمک به نیازمندان، محرومان، خانواده های بی‌سرپرست، اعطای کمک های بلاعوض و همچنین توزیع ماسک، مواد ضدعفونی و ملزومات بهداشتی میان مستعضفان اجرایی شده است و این قرارگاه به صورت آتش به اختیار با نهادهای خیریه و مردمی تعامل و مشارکت دارد.

وی تشکیل بسیج سازندگی را حاصل بصیرت و دور اندیشی امام خامنه‌ای دانست و اظهار داشت: این نهاد  در ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۷۹ تأسیس و عملیاتی شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: جهادگران بسیج سازندگی در تمام برهه‌های حساس در راستای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدائی، نقش تاثیرگذاری ایفا کرده‌اند.

وی بیان داشت: بسیج سازندگی در راستای خدمت‌رسانی همه‌ جانبه به مردم متوقف نخواهد شد و تا زمان ریشه کن کردن مشکلات در کنار مردم خواهد بود و امیدوارم بتوانیم همانطور که کشور ما در تمام عرصه ها بعنوان برتر منطقه شناخته شده است در عرصه اقتصادی نیز بتوانیم حرف اول را بزنیم.

,
, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه