اخبار داغ

مدیر و مربی برای جا انداختن تفکرشان نیازمند زمان‌اند؛

اسدی: زنوزی مشاورانی خوبی نداشت/ بخشی از جدایی ستاره‌های تراکتور به‌دلیل اختلافات درون تیمی بود

اسدی: زنوزی مشاورانی خوبی نداشت/ بخشی از جدایی ستاره‌های تراکتور به‌دلیل اختلافات درون تیمی بود
مدافع پیشین تراکتور با اشاره به مشکلات تیم تراکتور گفت: به‌نظرم زنوزی در انتخاب مشاورانش اشتباهاتی داشت.
[

مرتضی اسدی، مدافع و کاپیتان پیشین تراکتور در گفت‌وگویی که با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا داشت درباره حضور کمالوند در تراکتور اظهار داشت: تراکتور با توجه به این‌که تازه سرمربی جدیدش را استخدام کرده باید کمی در کسب نتیجه صبور باشد. البته کمالوند تجربه هدایت تراکتور را داشته و آشنایی لازم با شرایط و جو باشگاه را دارد و با جذب نفرات لازمه و تغییرات در ترکیب و جا انداختن تفکر خودش می‌تواند نتیجه خوبی را کسب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کاپیتان سابق تراکتور درباره این‌که آیا تراکتور می‌تواند قهرمان شود یا خیر گفت: هدف کمالوند قهرمانی طی فصل دوم است که البته با توجه به نزدیک شدن سطح تیم‌های لیگ برتری به هم کار بسیار سختی‌ست. امسال دیدیم که تیم‌های لیگ برتر تا هفته آخر برای قهرمانی و فرار از سقوط باهم می‌جنگیدند و مانند سال‌های گذشته نبود که از هفته‌ها قبل قهرمان و تیم‌های سقوط کننده مشخص باشند. این بدین معناست که تراکتوری‌ها باید تلاش خود را مضاعف کنند و با ایجاد یک هماهنگی و هارمونی خوب به اهداف سرمربی نزدیک شوند.

,

اسدی درباره خروج ستاره‌ها از تراکتور بیان کرد: همه بازیکنان باید آرزوی حضور در تیمی مثل تراکتور را داشته باشند که از پرطرفدارترین و پرشورترین تیم‌های ایران بوده و اکنون خودش را به عنوان یکی از قطب‌های فوتبال ایران معرفی کرده. آن‌ها باید بدانند که حضور در تراکتور یک تجربه متفاوت و پر هیجان و جذاب است که لذت فوتبال بازی کردن را به بازیکن هدیه می‌دهد چون هواداران این تیم عاشقش هستند. البته بخشی از این‌که بعضی ستاره‌ها از تراکتور رفتند مربوط به اختلافات درون تیمی شد.

,

وی افزود: تراکتور باید پوست اندازی کند و نظر هواداران را دوباره جلب کند تا بتواند حمایت آن‌ها را برای موفقیت‌ها بدست بیاورد.

,

اسدی درباره تغییرهای متعدد سرمربی‌ در تراکتور تاکید کرد: این امر اتفاق قشنگی نیست چون هر بازیکنی برای خو گرفتن با سیستم جدید نیازمند زمان است همان‌طور که مربی نیز برای جا انداختن تفکرات خود نیازمند این زمان است. لذا تغییرات متعدد باعث سردرگمی بازیکنان می‌شود و بازیکنان چه از لحاظ روحی و ذهنی و چه از لحاظ تاکتیکی و فنی تحت فشار قرار می‌گیرند. 

,

وی در ادامه اضافه کرد: این مسئله البته به تغییرات متعدد در بخش مدیریت نیز هست که امیدوارم نظمی که الان مدیریت تراکتور را بر عهده دارد و قبلا در دوران خود من نیز بوده، بتواند مشکلات و حواشی را برطرف کند.

,

کاپیتان پیشین تراکتور درباره مدیریت زنوزی بیان داشت: به‌ عنوان یک ترک زبان باید از زحمات و هزینه‌هایی که زنوزی برای تراکتور کرده تشکر کنم اما او در انتخاب‌هایش و مشاوره‌هایی که در مدیریت تراکتور می‌گیرد دچار اشتباه بوده و مشاوران خوبی نداشته که به خوبی اورا راهنمایی کنند. هر مدیری تفکر خاصی دارد و مانند سرمربی نیاز به جا انداختن تفکرات خود دارد. وقتی به طور مکرر مدیران تغییر می‌کنند نتیجه خوبی حاصل نمی‌شود.

,

وی درباره پنجره بسته تراکتور نیز گفت: شنیده‌ام که باشگاه و نظمی تلاش‌های خود را برای باز کردن پنجره کرده‌اند و به‌زودی نتایج خوبی حاصل می‌شود. ببینید با مدیریت خوب می‌توان نتیجه خوبی گرفت ولی نیازمند زمان نیز هستیم. مدیران اکثر تیم‌ها به جز چند تیم لیگ‌برتری نیز چنین مشکلاتی را در کار خود می‌بینند

,

اسدی در انتها درباره آینده تراکتور تصریح کرد: با حمایت پرشور‌ها و حمایت‌شان از تیم، بازیکن‌ها و مربیان به حضور در تراکتور افتخار کنند و از آن لذت ببرند تا بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند و به‌نظرم با حضور نظمی و کمالوند تراکتور به یک آرامش خاطر نسبی رسیده و حال وقت کسب نتیجه خوب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه