اخبار داغ

خودم را آن‌قدر پرسپولیسی نمی‌دانم؛

نوراللهی: مدیران باشگاه شرایط تمدید بازیکنان را فراهم کنند/ پیشنهاد ۶۰ میلیاردی یک تیم قطری را رَد کردم!

نوراللهی: مدیران باشگاه شرایط تمدید بازیکنان را فراهم کنند/ پیشنهاد ۶۰ میلیاردی یک تیم قطری را رَد کردم!
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک تیم قطری به من قرارداد ۶۰ میلیارد تومانی پیشنهاد داد و فکر می‌کنم در آن مقطع در هند حضور داشتیم و تصمیم گرفتم این پیشنهاد را رد کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد نوراللهی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: یک لیگ فرسایشی ۱۳ ماهه را پشت سر گذاشتیم و به نظرم ۵ بار قهرمانی در لیگ برتر یک رکورد ماندگار است و خدا را شکر می‌کنم که جزو این موفقیت‌ها بودم. سخت تلاش کردیم تا دوباره قهرمان شویم. از ابتدای فصل بیستم لیگ برتر فوتبال، شرایط تیم پرسپولیس سخت بود و قطعا پنجمین قهرمانی متوالی لیگ برتر نیاز به از خود گذشتگی داشت و باید خیلی بهتر از فصل‌های قبلی بازی می‌کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او در خصوص جدایی از پرسپولیس به دلیل خدمت سربازی عنوان داشت: من از کودکی هوادار پرسپولیس بوده ام و با این تیم زندگی کرده ام. من خودم را آن قدر پرسپولیسی نمی‌دانم چرا که ما هوادارانی داریم که با این تیم زندگی می‌کنند و به نوعی همه چیزشان پرسپولیس است. دوران جدایی از پرسپولیس برای من بسیار سخت بود. من همیشه مدیون هواداران پرسپولیس بوده ام.
,
 
,
او درباره بازی کردن در فاز هجومی پرسپولیس بیان داشت: ما در نیم فصل اول لیگ برتر کمبود مهاجم داشتیم و گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس از من درخواست کرد که در بعضی از بازی ها در پست مهاجم بازی کنم و به نظرم کار بسیار سختی است که یک هافبک دفاعی به عنوان مهاجم بازی کند. در آن دوران شرایط مقداری برای من سخت شد، اما پرسپولیس در آن مقطع نیاز داشت که من در پست مهاجم بازی کنم و خدا رو شکر توانستم انتظار کادر فنی را برآورده کنم.
,
 
,
نوراللهی در خصوص رقابت نزدیک پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی لیگ برتر، عنوان کرد: شاید اگر پرسپولیس این عملکرد خوب را در لیگ نداشت، سپاهان قهرمان می‌شد. ما باید در آخرین هفته‌های لیگ با قدرت بازی می‌کردیم. زمانی که از تراکتور گل خوردیم، انگار آب سردی روی بازیکنان پرسپولیس ریختند.
,
 
,
او درباره بازی‌های این فصلش در مقابل استقلال اذعان داشت: استقلال تیم خوبی است و به نظرم در دیداری که با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی شد و من چند موقعیت گل را از دست دادم، بهترین بازی فصل را انجام دادیم. خیلی سخت است که یک هافبک دفاعی در پست مهاجم بازی کند. متاسفانه فقط موقعیت هایم تبدیل به گل نشد و در ادامه فصل سعی کردم با عملکردم جواب انتقاد‌ها را بدهم. باید تاکید کنم پس از آن بازی بسیاری از هوادارانمان به من محبت داشتند و من از آن‌ها انرژی گرفتم. در تیم پرسپولیس "من" وجود ندارد.
,
 
,
او ادامه داد: در بازی رفت مقابل ماشین سازی تبریز در دقیقه ۹۳ در حالی که بازی مساوی بود توانستم گل بزنم و اتفاقا ۲ روز قبل از این اتفاق شوهر خاله ام که من ارتباط نزدیکی با او داشتم فوت کرد و من قبل از بازی در مراسم او شرکت کردم و روز بازی هم مقداری خسته بودم و به نظرم بهترین گل فصلم را در این دیدار به ثمر رساندم.
,
 
,
نوراللهی درباره حضورش در ترکیب فصل آینده پرسپولیس خاطرنشان کرد: از ۲ سال قبل پیشنهاداتی از بعضی تیم‌های خارجی داشتم، اما اولویت اول من همیشه پرسپولیس بوده است چرا که از دوران کودکی عاشق این تیم بودم و مدیریت تیم هم در جریان این پیشنهادات است و راجع به این پیشنهاد هم با مدیران تیم صحبت کردم. یک تیم قطری به من قرارداد ۶۰ میلیارد تومانی پیشنهاد داد و  فکر می‌کنم در آن مقطع در هند حضور داشتیم و تصمیم گرفتم این پیشنهاد را رد کنم. امیدوارم مدیران پرسپولیس شرایطی را به وجود آورند که بازیکنان تیم حفظ شوند زیرا واقعا جدایی از پرسپولیس برای من سخت است.
,
 
,
هافبک پرسپولیس در خصوص کری خوانی بعضی از بازیکنان گفت: ما تمرکزمان را روی جمع کردن امتیازات و فوتبال زیبا گذاشتیم و برای کسب این قهرمانی‌ها بازیکنان و کادر فنی‌های چند سال اخیر پرسپولیس از خود گذشتگی زیادی را انجام داده اند تا این موفقیت‌ها به دست آیند. یک سری از کری‌ها بی احترامی است و برای فوتبال کشورمان این موارد درست نیست. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در زمین توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه