اخبار داغ

توان پرداخت رضایت‌نامه ۵۰۰ هزار دلاری مغانلو را نداریم؛

شکوری: با ستاره‌های پرسپولیس برای تمدید قرارداد به توافق می‌رسیم/ با کارگزار باشگاه قطع همکاری خواهیم کرد

شکوری: با ستاره‌های پرسپولیس برای تمدید قرارداد به توافق می‌رسیم/ با کارگزار باشگاه قطع همکاری خواهیم کرد
معاون اجرایی و سخن‌گوی باشگاه پرسپولیس گفت: کارگزار به ما ۵۰ درصد مبلغ فصل گذشته را پیشنهاد داد که قطعا با این پیشنهاد عجیب، با آن‌ها قطع همکاری می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم‌ شکوری، معاون اجرایی و سخن‌گوی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این باشگاه اظهار داشت: روزی که وارد پرسپولیس شدیم، ۷ میلیون تومان در حساب این تیم بود. کارگزار ۸۰ درصد پول را صرف طلب برانکو و دستیارانش کرده و فقط ۲۰ درصد از آن باقی مانده بود. تیم ما در یک بازی، لباس نداشت که در زمین مسابقه حاضر شود. مشکلاتی داشتیم؛ اما با حضور سمیعی، همگی دست به دست هم دادیم و توانستیم مشکلات را حل کنیم. رضایت هواداران پرسپولیس، بزرگترین دستاورد مدیریت جدید است. شرایط بسیار سختی داشتیم و فضای مجازی ما، دست کارگزار بود. صفر تا صد باشگاه، دست کارگزار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه عنوان داشت: از مسئولین خواهش می‌کنم که تکلیف ما را مشخص کنند. می‌خواهیم بدانیم که باشگاه ما بالاخره دولتی می‌شود یا خصوصی! اگر دولتی است، بودجه باشگاه را یک نفر باید تمدید کند. ما حتی یک ریال هم از دولت دریافت نکرده ایم؛ نوراللهی حتی یک دریافتی هم از ما نداشته است. او پیشنهاد‌های زیادی دارد. به دلیل عملی نشدن تعهدات، کنعانی زادگان را از دست دادیم. کارگزار نمی‌تواند همه کاره باشد. هزینه‌های ما طوری است که اگر درست نشود، خود‌ ما نمی‌توانیم ادامه دهیم. اگر باشگاه خصوصی شود، به راحتی می‌توانیم هزینه‌ها را پرداخت کنیم و مشکلی از این جهت به وجود نمی‌آید. بازیکنی داشتیم که فقط ۲ میلیارد تومان از ما پول گرفته و معلوم است که می‌رود.
,
 
,
معاون اجرایی سرخ‌پوشان بیان داشت: کارگزار به ما ۵۰ درصد مبلغ فصل گذشته را پیشنهاد داد که قطعا با این پیشنهاد عجیب، با آن‌ها قطع همکاری می‌کنیم. قرار شده نقاط ضعف و قوت هر قرارداد را مورد بررسی قرار دهیم. کارگزار وعده‌های خود را عملی کرده، اما هزینه‌های ما را کفاف نمی‌دهد. توان پرداخت رضایتنامه ۵۰۰ هزار دلاری مغانلو را نداریم، اما رقیب ما می‌خواهد این پول را پرداخت کند. تقاضا دارم نهاد‌های نظارتی ورود کنند. عدالت باید برقرار شود. می‌خواهیم حقمان را بگیریم. با مدیر ورزشی باشگاه سانتاکلارا صحبت کردم و رقم آن‌ها ۵۰۰ هزار یورو بود. برای نیم فصل اول، ۵۰ هزار یورو به آن‌ها دادیم.
,
 
,
او ادامه داد: نمی‌خواهم رقم قرارداد جلال حسینی را بگویم، شاید او راضی نباشد. قرارداد او ۱/۴ بازیکنانی است که در تیم‌های مدعی قهرمانی بازی می‌کنند. کف قرارداد جلال حسینی ۲ میلیارد تومان است. بازیکنان ما، با تعصب و غیرت فوتبال بازی می‌کنند. در تیم منتخب لیگ ۵ بازیکن از پرسپولیس بودند. تیمی که شایسته بود، در نهایت قهرمان شد. حتی یک ریال هم از هیچ ارگانی به پرسپولیس کمک نشده است. باید تکلیف این باشگاه روشن شود. طبیعی است که سطح درآمد پرسپولیس بالاتر باشد. خواهش می‌کنم به این تیم کمک کنند.
,
 
,
شکوری در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان و کادر فنی سرخ پوشان گفت: فقط قرارداد باقری نیاز به تمدید دارد. با همه بازیکنان سال گذشته تمدید کردیم. گل محمدی تا الان لیستی نداده و تنها درخواست تمدید قرارداد بازیکنان خودمان را داشته است. اگر بازیکنان خودمان تمدید کنند، نیاز به خرید نداریم. با نوراللهی، کامیابی نیا، شیری و عالیشاه برای تمدید قرارداد صحبت کرده ایم. اگر بازیکنی بخواهد به باشگاه ما بیاید، باید با کیفیت باشد. سطح پرسپولیس بالا است. با عبدی ۵ ساله تمدید کردیم. نعمتی هم ۲ سال قرارداد دارد. همه بازیکنان مشتاق تمدید قرارداد هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه