اخبار داغ

انتظار داشتیم زنان آمریکا یکی از فینالیست ها باشد

شهریاری: مسئول برگزاری بازی مردان مکزیک و برزیل خواهم بود/ بهترین تیم فوتبال زنان المپیک سوئد است

شهریاری: مسئول برگزاری بازی مردان مکزیک و برزیل خواهم بود/ بهترین تیم فوتبال زنان المپیک سوئد است
نماینده فوتبال کشورمان در المپیک ۲۰۲۰ گفت: از تیم آمریکا که قهرمانی جهان را در کارنامه اش دارد، انتظار بیشتری می رفت تا یکی از فینالیست ها باشد، اما امروز از کانادا شکست خورد و کانادا به همراه سوئد به فینال مسابقات راه پیدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پریا شهریاری نماینده فوتبال کشورمان که به عنوان ناظر در المپیک توکیو حضور دارد، پیرامون المپیک توکیو اظهار داشت: حدود دو سال پیش قرار بود المپیک توکیو برگزار شود، اما این رویداد ورزشی یک سال به تعویق افتاد و مسابقات از 30 تیر آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: ما ۲۷ تیر به توکیو اعزام شدیم و در کارگاه آموزشی که برای برد اجرایی فیفا برگزار کردند، مسئولیت هر کس مشخص شد.
,
 
,
شهریاری با بیان اینکه ۱۲ تیم در بخش زنان و ۱۶ تیم در بخش مردان حضور دارند، تصریح کرد: تا الان ۱۵ بازی را نظارت کرده ام. در بخش زنان مسئولیت برگزاری بازی کانادا و امریکا را داشتم و سپس مسئول برگزاری بازی مکزیک و برزیل در بخش مردان هستم.
,
 
,
نماینده فوتبال کشورمان در المپیک توکیو افزود: حدود ۱۰ ناظر در این مسابقات حضور دارند که از آسیا یک نفر دیگر هم حضور دارد.
,
 
,
وی ادامه داد: مسابقات در 6 شهر و 7 استادیوم برگزار می شود و الان در چهارمین شهر هستم چون به صورت چرخشی از ناظران استفاده می شود. اول در توکیو بودم بعد ۹ روز در سایتاما و بعد به کاشیما رفتم و اگر برای فینال انتخاب شوم به توکیو برمی گردم.
,
 
,
نماینده فوتبال کشورمان در المپیک ۲۰۲۰ با بیان اینکه سطح رقابت ها خیلی خوب بود، اظهار کرد: از تیم آمریکا که قهرمانی جهان را در کارنامه اش دارد انتظار بیشتری می رفت تا یکی از فینالیست ها باشد، اما امروز از کانادا شکست خورد و کانادا به همراه سوئد به فینال مسابقات راه پیدا کردند.
,
 
,
شهریاری تاکید کرد: به نظرم بهترین تیم این رقابت ها سوئد است چون در تمامی مسابقات خیلی عالی ظاهر شد و شانس قهرمانی دارد.
,
 
,
شهریاری که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، درباره فوتبال مردان نیز اذعان داشت: در بخش مردان برزیل و اسپانیا از تیم های خیلی خوبی بودند که در این مسابقات حضور یافتند و رقابت های خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه