اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

واکسیناسیون کرونای خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمدی آغاز شد

واکسیناسیون کرونای خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمدی آغاز شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز واکسیناسیون خبرنگاران استان کهگیلیویه و بویراحمد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی پیر سبزی در گفتگو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس واکسیناسیون  خبرنگاران استان که عضو خانه مطبوعات می باشند از روز دوشنبه  11 مرداد  آغاز شد و  همه  خبرنگاران استان واکسینه می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: با هماهنگی به عمل آمده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و و دانشگاه علو پزشکی  لیست مربوطه  از وزارت خانه تهیه شد که طبق آن لیست   روند واکسیناسیون از روز گذشته در شهرستان  آغاز شد و امروز ادامه دارد.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  کهگیلیویه و بویراحمد با  بیان اینکه خبرنگاران از ابتدای شیوع کرونا در کنار کادر درمان و نظام سلامت و همپای مسئولین بوده اند خاصرنشان کرد: به دلیل حساسیت شغلی اصحاب رسانه و جهت سلامتی آنها ضرورت داشت برای در امان ماندن از خطر ابتلا به کرونا خبرنگاران واکسینه شوند.

,

وی در ادامه تصریح کرد همه هماهنگی های لازم در سایر شهرستان با مجموعه علوم پزشکی استان برای واکسیناسیون خبرنگاران انجام گرفت.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلیویه و بویراحمد گفت: امروز 12 مرداد و از ساعت 12 ظهر ، واکسناسیون خبرنگاران مرکز استان در سالن کوثر یاسوج اجرا می شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه