اخبار داغ

فرماندار کلاردشت خبر داد؛

خسارت ۱۵ میلیارد تومانی سیلاب به کلاردشت/ چند دهنه پل و راه ارتباطی تخریب شد

خسارت ۱۵ میلیارد تومانی سیلاب به کلاردشت/ چند دهنه پل و راه ارتباطی تخریب شد
کامران پولادی با بیان اینکه سیلاب اخیر موجب تخریب چند دهنه پل و هشت کیلومتر از راه ارتباطی کلاردشت شد؛ گفت: هنوز رقم نهایی خسارت‌های وارده جمع بندی نشده است؛ اما بر ساس برآوردهای اولیه خسارتی نزدیک به ۱۵میلیارد تومانی تخمین زده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران پولادی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص میزان خسارات وارده به این شهرستان در پی سیلاب اخیر، اظهار کرد: سیل اخیر خسارت‌های عدیده‌ای به راه‌های ارتباطی به ویژه روستایی این شهرستان وارد کرد.

وی افزود: تخریب راه‌ها و پل‌های ارتباطی، از عمده‌ترین بخش‌هایی بود که در سیل اخیر، خسارات جدی به آن واد شده است.

فرماندار کلاردشت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در وقوع سیلاب اخیر، خسارتی به اراضی شالیزاری، باغی، خانه‌های مسکونی و دامداری‌ها وارد نشد.

پولادی عنوان کرد: تخریب چند دهنه پل ارتباطی به ویژه پل اکاپل و تخریب 8 کیلومتر از راه دسترسی از عمده‌ترین خسارت‌های جدی سیلاب اخیر در این شهرستان بود.

وی اعلام کرد: هنوز رقم نهایی خسارت‌های وارده جمع بندی نشده است و در دست بررسی قرار دارد؛ اما بر ساس برآوردهای اولیه خسارتی نزدیک به 15 میلیارد تومانی تخمین زده می‌شود.

فرماندار کلاردشت، گفت: خوشبختانه در سیل اخیر، قطعی آب، برق و گاز نداشتیم و در حال حاضر مناطق آسیب دیده جهت راه دسترسی از مسیرهای جایگزین در حال استفاده هستند.

پولادی متذکر شد: پل‌های آسیب دیده با طغیان رودخانه تخریب شده است و می‌بایست ترمیم و یا بازسازی شوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه