اخبار داغ

نشست خبری مسئولان فدراسیون جهانی کاراته برگزار شد

اسپینوز: المپیک فرصتی برای نمایش عظمت ورزش ماست/ کاراته سزاوار جایگاه دائمی در المپیک است

اسپینوز: المپیک فرصتی برای نمایش عظمت ورزش ماست/ کاراته سزاوار جایگاه دائمی در المپیک است
طی نشست خبری با حضور آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته و دیگر مسئولان این فدراسیون، در خصوص مسابقات کاراته در المپیک و برنامه های آتی صحبت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، نشست خبری مسئولان فدراسیون جهانی کاراته با مشارکت کمیته برگزاری بازی های المپیک ۲۰۲۰ صبح امروز در توکیو با حضور یاگی کازوهیرو معاون مدیر اجرایی مسابقات المپیک توکیو، آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته، ناگورا توشی هیسا دبیر کل فدراسیون جهانی، دیوید بنتلو رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی و اعضای کمیته اجرایی مسابقات کاراته در المپیک توکیو برگزار شد و مسئولان در خصوص نحوه برگزاری و برنامه های فدراسیون جهانی کاراته توضیحاتی را ارائه دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته اظهار داشت: ما مطمئن هستیم که ارزش های بالای کاراته در المپیک به نمایش در خواهد آمد.

,

وی افزود: امیدها و رویاهای میلیون ها طرفدار کاراته سرانجام به واقعیت تبدیل شد. کاراته یک ورزش جدید در المپیک است و امیدواریم که بسیاری از طرفداران این ورزش در سراسر جهان بتوانند زیبایی کاراته را مشاهده کنند.

,

اسپینوز در ادامه گفت: هیجان خانواده کاراته در آستانه اولین حضور المپیکی این ورزش نمایانگر رویای دیرین کاراته است. ما شرکت در بازی ها را فرصتی می دانیم برای نشان دادن عظمت ورزش ما به جهان، فرصتی برای نشان دادن منحصر به فرد بودن کاراته و مطمئنا بعد از بازی ها شرایط برای ورزش ما همانند قبل نخواهد بود.

,

مسئولان فدراسیون جهانی کاراته امیدوار هستند که نتایج موفقیت آمیز این ورزش بعد از بازی های المپیک توکیو تضمینی باشد برای حضور مجدد کاراته در المپیک. اسپینوز در این باره گفت: کاراته سزاوار جایگاه دائمی در المپیک است و ما برای آمادگی در این رویداد هیچ فرصتی را از دست نمی دهیم. تمام تلاش خودمان را انجام می دهیم تا بهترین کاراته را در اولین حضورمان در المپیک به نمایش بگزاریم و مطمئن هستیم که می توانیم اهمیتی را که کاراته می تواند به عنوان یک ورزش دائمی در المپیک داشته باشد، نشان دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه