اخبار داغ

المپیک ۲۰۲۰ توکیو| دیدار علی‌نژاد با نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک چین

المپیک ۲۰۲۰ توکیو| دیدار علی‌نژاد با نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک چین
مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش صبح امروز با یوزای چینگ نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (پنجشنبه) با یوزای چینگ نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک دیدار کرد. در این دیدار در مورد شرایط همکاری ورزش و کمیته ملی المپیک ایران با کمیته بین‌المللی المپیک صحبت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهدی علی‌نژاد در این مورد گفت: در این دیدار اعلام کردیم که با شرایط پاندمی کرونا، ورزش ایران را آماده حضور در المپیک توکیو کرده و کاروان خوبی را به این مسابقات اعزام کردیم.

,

وی تاکید کرد: پاندمی به ورزش آسیب رسانده است و در کشورهایی که شدیدتر بود، این آسیب بیشتر بوده است. ما تلاش کردیم با قواعد بهداشتی تیم‌های ورزشی ایران را آماده مسابقات کنیم.

,

یوزای چینگ نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور 66 ورزشکار ایرانی در المپیک توکیو، ورزش ایران را رو به جلو توصیف کرد.

,

نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک همچنین گفت: بازی‌های المپیک زمستانی و بازی‌های آسیایی جوانان را در چین برگزار خواهیم کرد و از تجربیات ژاپنی‌ها استفاده می‌کنیم.

,

در ادامه این دیدار مهدی علی‌نژاد به روابط خوب دو کشور ایران و چین اشاره کرد و گفت: پیشنهاد دادم در راستای سند همکاری و استراتژیک 25 ساله ایران و چین، در مورد ورزش هم همکاری مؤثری صورت بگیرد و ورزش را نیز در این سند ببینیم. ایشان هم از این پیشنهاد استقبال کرد و قرار شد با رئیس کمیته ملی المپیک چین صحبتی داشته باشد تا در آینده نزدیک طرفین پیگیری‌های لازم را برای رسیدن به این مهم انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه