اخبار داغ

فروغی: نگاه مردم ایران به رشته تیراندازی تغییر کرد/ دادگر: امروز تیراندازی ایران جزو ۱۰ کشور ممتاز دنیاست

فروغی: نگاه مردم ایران به رشته تیراندازی تغییر کرد/ دادگر: امروز تیراندازی ایران جزو ۱۰ کشور ممتاز دنیاست
سرپرست فدراسیون تیراندازی و تیرانداز طلایی کاروان ستارگان ایران‌زمین به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، جواد فروغی با اشاره به حضورش در مشهد اظهار کرد: پیش از اعزام به المپیک توکیو قصد داشتم حتی با یک پرواز برای چند ساعت هم که شده به زیارت امام رضا(ع) بیایم، اما به دلیل رعایت شرایط قرنطینه و حفظ سلامتی‌ خودم و سایر ورزشکاران این امکان برایم فراهم نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به استقبال شهروندان مشهدی در فرودگاه مشهد ادامه داد: وقتی مهمان‌نوازی مردمان مشهد و خادمان امام رضا(ع) را می‌بینم در پوست خود نمی‌گنجم و امیدوارم لایق محبت آنان باشم و در رقابت‌های آتی به عنوان یک ورزشکار لبخند بر لبان مردم ایران جاری کنم.
,
 
,
قهرمان تیراندازی ایران در المپیک توکیو افزود: در حال حاضر به قصد تشرف و زیارت امام رضا(ع) که در این موفقیت تاثیر فراوانی داشته، به مشهد آمدم. امیدوارم بتوانم به عنوان یک ورزشکار همواره خادم ایشان باشم و آبروداری کنم. پیراهن و چفیه‌ای که در لحظه قهرمانی و اهداء مدال همراهم بود را به آستان قدس رضوی اهدا می‌کنم تا در موزه آستان قدس قرار گیرد.
,
 
,
فروغی با اشاره به تغییر نگاه‌ مردم ایران به رشته تیراندازی خاطرنشان کرد: تپانچه ایران رشته‌ای بود که در هیچ یکی از مسابقات المپیک حتی فینالیست هم نداشت. حضور در فینال این رشته برای ایران امتیاز محسوب می‌شد. در این دوره نه تنها در فینال حضور یافتیم، بلکه به لطف خدا در نخستین روزهای المپیک توکیو توانستیم به خوش‌رنگ‌ترین مدال المپیک دست یابیم.
,
 
,
همچنین علی دادگر، رییس فدراسیون تیراندازی با اشاره به عملکرد تیم ملی در المپیک توکیو بیان کرد: پس از ۷۳ سال حضور در المپیک اولین مدال تاریخی تیراندازی با رنگ طلا را توانستیم کسب کنیم. این موفقیت با برنامه‌ریزی طولانی همکارانم در فدراسیون انجام گرفت. امروز تیراندازی ایران جزو ۱۰ کشور ممتاز دنیاست.
,
 
,
وی ادامه داد: المپیک محل رویارویی بزرگان ورزش دنیا است. اگر مدال طلای فروغی حاصل نمی‌شد، بهترین نتیجه تاریخی تیراندازی ایران، کسب مقام پنجمی میکس بود. مدال طلا سایه انداخت و این نتیجه به چشم نیامد. عملکرد تیم تیراندازی ایران در مجموع عالی و تاریخی بود. تیراندازی ایران تاریخ‌ساز شد و امیدواریم موفقیت‌ها استمرار داشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه