اخبار داغ

بولدوزر به رکورد آقاتختی نرسید؛

المپیک توکیو| دومین مدال یزدانی در المپیک نقره‌ای شد/ پلنگ جویبار از پس تیلور برنیامد!

المپیک توکیو| دومین مدال یزدانی در المپیک نقره‌ای شد/ پلنگ جویبار از پس تیلور برنیامد!
دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک با شکست مقابل حریف آمریکایی در ثانیه‌های پایانی از رسیدن به مدال طلای المپیک بازماند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جریان حساس‌ترین مبارزه کشتی آزاد در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از ایران و دیوید تیلور دارنده مدال طلای جهان از آمریکا در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف هم رفتند که این مبارزه حساس و دیدنی در پایان با نتیجه ۴ بر ۳ به سود دیوید تیلور به پایان رسید. این نتیجه در حالی بدست آمد که یزدانی تا ثانیه‌های پایانی ۳ بر ۲ پیش بود اما با زیرگیری تیلور در ۱۷ ثانیه به پایان مسابقه، در خاک نشست و ۲ امتیاز از دست داد تا ناباورانه مدال طلای المپیک را از دست بدهد و برای سومین مرتبه مغلوب حریف آمریکایی شود. تایم نخست این مبارزه با نتیجه یک بر صفر به سود یزدانی به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مدال نقره یزدانی پنجمین مدال کاروان ایران در بازیهای المپیک توکیو است.
,
 
,
یزدانی پیش از این در دور مقدماتی وزن ۸۶ کیلوگرم که روز گذشته(پنج‌شنبه) برگزار شد، در دور نخست مقابل جاورایل شاپیف از ازبکستان با نتیجه ۱۱ بر ۲ به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز مقابل استفان ریچموت از سوییس در مدت زمان یک دقیقه و ۴۸ ثانیه با نتیجه ۱۲ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. یزدانی در نیمه نهایی نیز در یک مبارزه سخت با نتیجه ۷ بر یک برابر آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۹ از روسیه به برتری رسید و راهی فینال شد.
,
 
,
تیلور و یزدانی پیش از این دو مرتبه در جام جهانی کرمانشاه و مسابقات جهانی ۲۰۱۸ مجارستان روبروی یکدیگر قرار گرفتند که در هر دو مرتبه تیلور موفق به شکست حسن یزدانی شده بود و همین موضوع حساسیت‌های سومین و مهمترین مصاف این دو کشتی گیر را این‌بار در فینال المپیک ۲۰۲۰ توکیو افزایش داده بود.
,
 
,
دیوید تیلور نیز پیش از این در دور مقدماتی ابتدا ۱۱ بر صفر علی شعبان‌اف از بلاروس را شکست داد، سپس مقابل مایلس آمینه از سن‌مارینو ۱۲ بر ۲ پیروز شد و در سومین مبارزه ودر مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر دیپاک پونیا از هند را از پیش رو برداشت و راهی فینال شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه