اخبار داغ

المپیک توکیو| برنامه ورزشکاران ایران در روز پانزدهم المپیک/ ۳ کشتی‌گیر به میدان می‌روند

المپیک توکیو| برنامه ورزشکاران ایران در روز پانزدهم المپیک/ ۳ کشتی‌گیر به میدان می‌روند
مسابقات روز چهاردهم المپیک ۲۰۲۰ توکیو، فردا (جمعه) برگزار خواهد شد که طی آن سه کشتی‌گیر ایران روی تشک می‌روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در چهاردهمین روز از المپیک ۲۰۲۰ توکیو تنها ملی‌پوشان کشتی آزاد ایران به مصاف رقبای خود می‌روند. دو کشتی‌گیر در اوزان ۶۵ و ۷۹ کیلو گرم در دور یک هشتم نهایی کار خود را آغاز می کنند و امیرحسین زارع هم که امروز از صعود به فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم بازماند، فردا در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز روی تشک می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برنامه کشتی‌گیران به شرح زیر است:

,

مرتضی قیاسی در وزن ۶۵ کیلوگرم در دور نخست ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح جمعه مقابل هایتم داخلای از تونس به روی تشک می رود و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده آکماتالیف از قرقیزستان و باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند مبارزه می‌کند. حاجی علی یف قهرمان سابق جهان از آذربایجان در گروه قیاسی قرار دارد اما گاجی مراد رشیداف دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان از روسیه و تاکوتو اتوگورو دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۸ از ژاپن در سمت دیگر جدول جای گرفته اند.

,

در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در دور نخست حدودا از ساعت ۷ صبح جمعه مقابل الیزابر اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان کشتی می‌گیرد و در صورت برتری، در یک چهارم نهایی مقابل برنده عبدالرشید سعدالله‌یف دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از روسیه و شریف شریف اف دیگر قهرمان جهان و المپیک از آذربایجان مبارزه می‌کند. کایل اسنایدر از آمریکا در سمت دیگر جدول کار چندان سختی تا فینال پیش رو ندارد.

,

امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم  برای کسب مدال برنز حدود ساعت ۱۵ و ۲۵ دقیقه به مصاف برنده مسابقه بین کشتی گیران چین و مصر می رود.

,

انتهای پیام 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه