اخبار داغ

خیلی‌ها فکر می‌کردند قهرمان نمی‌شوم

تیلور: یزدانی مشوق من برای گرفتن طلای المپیک بود/ اگر من هم طلا نمی گرفتم، ناراحت بودم

تیلور: یزدانی مشوق من برای گرفتن طلای المپیک بود/ اگر من هم طلا نمی گرفتم، ناراحت بودم
قهرمان بازی های المپیک توکیو گفت: من هم جای حسن یزدانی بودم، قطعاً الان ناراحت بودم. او رقیب قدری است و مشوق من بوده که اکنون به مدال طلا برسم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیوید تیلور پس از کسب عنوان قهرمانی المپیک در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: من حریف قدری در فینال المپیک داشتم بنابراین ۴۰ ثانیه آخر به این نتیجه رسیدم که باید خودم را جمع و جور کنم و آن چیزی که تمام عمر می خواستم برسم. ثانیه های آخر به خودم گفتم مرد باید یک تکانی به خودت بدهید و هرچه در توان داری را بگذاری.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
او ادامه داد: تمام دنیا این بازی‌ها را تماشا می‌کند و خود این مسئله فشار مضاعفی را وارد می‌کند. ما دو سال تلاش کردیم که در بازی‌های المپیک باشیم و وقتی که اینجا هستیم، باید هر چه در توان داریم را بگذاریم تا برنده باشیم. می دانستم که رقابت راحتی را نخواهم داشت. خیلی ها در کشورم فکر می‌کردند که من نمی‌توانم به مدال طلا برسم اما من به این نتیجه رسیدم که باید نتیجه سالها تلاشم را بگیرم که آن هم مدال طلا بود و در نهایت هم توانستم به آن برسم. 
,
 
,
تیلور در مورد حسن یزدانی نیز گفت:  ورزشکار خوبی است و شخصیت خوبی نیز دارد و خیلی به من انگیزه داده و به نوعی مشوق من بوده که به اینجا برسم. او باعث شد که به خودم بیایم که رقیب قدری دارم که باید در المپیک با او رقابت کنم. 
,
او در واکنش به ناراحتی حسن یزدانی تصریح کرد: من هم اگر جای او بودم، قطعاً ناراحت بودم. این شاید از نظر کسانی که در بیرون هستند یک بازی باشد. اما از نظر ما دو نفر یک بازی ساده نیست بلکه از لحاظ روحی و جسمی تمام تلاشمان را می‌کنیم و تحت فشار هستیم تا به نتیجه دلخواهمان برسیم. شاید خیلی ها ندانند چقدر تحت فشاریم. مطمئنم خیلی زود خودش را جمع و جور می‌کند و امیدوارم که در یک بازی های دیگر او را ببینم و با او کشتی بگیرم و همین مسئله به انگیزه دوباره ای می دهد. 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه