اخبار داغ

یک ستاره دیگر والیبال در آستانه خداحافظی؛

المپیک توکیو| بازگشت کاروان والیبال و قایقرانی/ موسوی: من هم رفتنی‌ام!

المپیک توکیو| بازگشت کاروان والیبال و قایقرانی/ موسوی: من هم رفتنی‌ام!
آخرین گروه قایقرانی و تیم ملی والیبال با استقبال مسئولان کمیته ملی المپیک وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه بازگشت ورزشکاران اعزامی به بازیهای المپیک توکیو ظهر امروز تیم ملی والیبال به همراه آخرین گروه قایقرانی در میان استقبال هادی ساعی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و مسئولان فدراسیون های والیبال و قایقرانی وارد  فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در مراسم استقبال از ورزشکاران بازگشته از توکیو، مسئولان فدراسیون های قایقرانی و والیبال نیز به همراه جمعی از پیشکسوتان و مدیران این دو فدراسیون نیز حضور داشتند و با اهدا  گل به استقبال این عزیزان رفتند.
,
 
,
*موسوی: منم رفتنی‌ام
,
تعدادی از علاقمندان والیبال برای استقبال از این تیم خود را به فرودگاه رسانده بودند. سیدمحمد موسوی، مداقع تیم ملی کشورمان هنگام خروج از فرودگاه در واکنش به درخواست یکی از هواداران مبنی بر درخواست بازگشت سعید معروف به تیم ملی اظهار داشت: من خودم هم رفتنی هستم.
,
 
,
*تیم های کشتی فرنگی و وزنه برداری توکیو را ترک کردند
,
تیم های ملی وزنه برداری و کشتی فرنگی کشورمان در میان هماهنگی و بدرقه تشریفات کمیته ملی المپیک، توکیو را بمقصد دوحه و سپس تهران ترک کردند.
,
بدین ترتیب فردا با ورود تیم های ملی وزنه برداری و کشتی فرنگی به کشورمان تنها تیم های ملی کاراته و کشتی آزاد در توکیو باقی می مانند تا به رقابتهایشان ادامه دهند.
,
ملی پوشان فرنگی و پولادمردان کشورمان فردا ظهر وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) شده تا از سوی مسئولان کمیته ملی المپیک، فدراسیون های کشتی و وزنه برداری و علاقه مندان به ورزش مورد استقبال قرار گیرند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه