اخبار داغ

تعلیق لیگ دو تصمیم شخص رئیس فدراسیون بود؛

کامرانی فر: تمام تلاشمان برای میزبانی را می‌کنیم/ برای میزبانی VAR نکته ‌کلیدی نیست

کامرانی فر: تمام تلاشمان برای میزبانی را می‌کنیم/ برای میزبانی VAR نکته ‌کلیدی نیست
سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت: مراحل زیادی را پیش رفتیم تا میزبانی را بگیریم. مسئولان فیفا در بخش مارکتینگ بازدید از امکانات ما داشتند و جلسه مهمی را هم با دبیرکل AFC خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن کامرانی فر، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت میزبانی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تمام تلاش فدراسیون و شخص عزیزی‌خادم این است که میزبانی در کشور خودمان باشد و کار گروهی برای این قضیه تشکیل شده است. مراحل زیادی را پیش رفتیم تا میزبانی را بگیریم. مسئولان فیفا در بخش مارکتینگ بازدید از امکانات ما داشتند و جلسه مهمی را هم با دبیرکل AFC خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در مورد اینکه مشکل VAR به کجا رسید، گفت: VAR بخشی از این کارهای میزبانی است، اما نکته ‌کلیدی نیست، یکی از مهمترین موارد بحث پخش تلویزیونی است که قرار است در این مورد با صدا و سیما هم جلسه داشته باشیم. موضوع تجهیز ورزشگاه آزادی هم وجود دارد که باید با وزارت ورزش تعامل داشته باشیم و باید تاکید کنم که ما این روزها به سمت نهایی شدن میزبانی می‌رویم‌.
,
 
,
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد بحث‌های انضباطی لیگ‌های پایین‌تر تاکید کرد: فدراسیون تمام تلاش خود را برای مبارزه با تبانی انجام می‌دهد. بحث تعلیق لیگ دو هم مستقیماً با دستور خود رئیس فدراسیون بود.
,
 
,
وی ادامه داد: اگر تبانی ثابت شود جریمه هایی که در نظر گرفته می‌شود، قطعاً بیشتر از تبانی خواهد بود. همه دیدند که با بحث تبانی شوخی نداریم و این خط قرمز فدراسیون است. در آینده هم خبرهای بیشتری در این مورد داده خواهد شد.
,
 
,
کامرانی‌فر در مورد اینکه آیا اسکوچیچ برنامه‌های تیم ملی را به شما داده یا خیر عنوان کرد: تیم های ملی یکی از موارد مهم برای فدراسیون فوتبال بوده و عزم ما برای اجرای تمام برنامه های این تیم است. هفته قبل جلسه‌ای با کادر فنی داشتیم و اردوها و زمان ورود بازیکنان برنامه‌ریزی شد.
,
 
,
وی ادامه داد: بحث هواپیمای اختصاصی یک از موارد مهم است که خوشبختانه به نتیجه رسیدیم و در چند روز آینده از اسپانسر رونمایی می‌شود.
,
 
,
کامرانی فر  که با برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد عنوان کرد: درخواست داریم که دولت جدید به بحث تیم ملی ورود جدی داشته باشد و در کنار فدراسیون باشد و حمایت کند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه