اخبار داغ

دکتر عبایی: می خواهیم دوره هایی عالی تری در سطح آسیا و جهان تدوین و اجرا کنیم

دکتر عبایی: می خواهیم دوره هایی عالی تری در سطح آسیا و جهان تدوین و اجرا کنیم
مشاور امور راهبردی و پژوهشی فدراسیون فوتبال می گوید عزیزی خادم اراده کرده است به طور جدی و براساس راهبردهای تدوین شده فدراسیون فوتبال را به یک سازمان حرفه ای، کارآمد، مدرن و دانش بنیان تبدیل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر محمود عبایی ، مشاور امور راهبردی و پژوهشی فدراسیون فوتبال در طی مصاحبه ای با سایت فدراسیون فوتبال در موضوع پروژه های دانش افزایی فدراسیون توضیحاتی به شرح ذیل ارائه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ابتدا گفت: بر اساس سرفصل های اصلی ویرایش اول برنامه های راهبردی عزیزی خادم و با عنایت به پی گیری و راهبری وی، در تابستان سال جاری دو پروژه مهم در ساحت دانش افرایی کلید خورده است. پروژه اول برنامه آموزش زبان انگلیسی برای مدیران و کارکنان سازمان فدراسیون فوتبال است و پروژه دوم تدوین دوره های ویژه مهارت های تخصصی مدیریت حرفه ای فوتبال است. در حوزه آموزش زبان انگلیسی به کمک یکی از موسسات معتبر آموزش زبان ، فاز تعیین سطح کلیه کارکنان و مدیران به پایان رسیده است. 144 نفر که شامل بخش اعظم فعالان در فدراسیون فوتبال هستند در آزمون تعیین سطح شرکت کردند و نتایج این آزمون به شکل جداولی در سه دسته؛ مدیران، کارکنان و نیروهای خدمات و انتظامات، ارائه شده است.
,
دکتر عبایی در ادامه توضیح داد: متناسب با نتیجه بدست آمده از آزمون های تعیین سطح، در سه دسته مدیران، کارکنان و پرسنل خدمات و انتظامات ... هفت سطح کلاس با درجات و اهداف مختلف با متون و مواد آموزشی استاندارد و مناسب پیشنهاد و تدوین شده است که به امید خدا تا پایان همین ماه با توکل بر خدا برای حدود ۹۰‌ نفر از کارکنان و مدیران ، دوره ها آغاز خواهد شد.
,
مشاور امور راهبردی و پژوهشی فدراسیون با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال براساس ماموریت و وظایف ذاتی خود یک سازمان ورزشی با ارتباطات گسترده و مستمر بین المللی است، گفت: ارتقا مهارت های ۴ گانه زبان انگلیسی برای همکاران فدراسیون فوتبال یک ضرورت مهم و اساسی است که مورد اهتمام جدی رییس فدراسیون است.
,
دکتر عبایی تصریح کرد: در فاز بعدی، روسای هیات های فوتبال سراسر کشور و دیگر نیروهای کلیدی و مرتبط هیات ها با برنامه ریزی و حمایت فدراسیون فوتبال در آزمونهای تعیین سطح و دوره های مختلف زبان آموزی شرکت خواهند کرد. 
,
وی درباره پروژه دوم ( برگزاری دوره های تخصصی مدیریت حرفه ای فوتبال ) اشاره کرد: با دستور و راهبری عزیزی خادم، با سازمان مدیریت صنعتی ایران مذاکراتی را شروع کرده ایم، به زودی تفاهم نامه ای میان فدراسیون فوتبال و سازمان مدیریت صنعتی ایران منعقد می شود که خطوط اصلی سرفصلهای همکاریهای تخصصی با این سازمان مشخص شده که قرار است یک‌ پروژه نیاز سنجی آموزشی با سرعت انجام پذیرد و متعاقب آن دوره های تخصصی برای مدیران فوتبال کشور طراحی و اجرا شود. موضوعاتی از قبیل شناخت ساختارهای اداری و مدیریتی afc و fifa، مقررات و سیاست های سازمان لیگ حرفه ای، قوانین و مقررات مرتبط با فوتبال، تجاری سازی فوتبال، باشگاه حرفه ای، مدیریت استراتژیک، مدیریت ریسک، مدیریت دانش، مدیریت تغییر و ....برخی از مهمترین سرفصلهایی است که قرار است برای آنها دوره های تخصصی تدوین و اجرا خواهد شد.
,
دکتر عبایی در ادامه بیان کرد: مدیران باشگاه های لیگ برتر و دسته یک، اعضای اتحایه باشگاه ها ، روسای هیات های فوتبال، مدیران فدراسیون فوتبال (روسای کمیته ها و دپارتمانها ) در فاز اول مخاطبان و بهره مندان این دوره ها خواهند بود.
,
وی همچنین اشاره کرد هم اکنون یک کمیته برای تعیین نیازها و سرفصل در فدراسیون فوتبال تشکیل شده است و امید می رود که در فازهای بعدی با همکاری دیگر فدراسیون های پیشرو و موفق در جهان، همچنین afc و fifa دوره هایی عالی تر در سطح آسیا و جهان تدوین و اجرا کنیم.
,
دکتر عبایی در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون فوتبال به طور جدی و براساس راهبردهای تدوین شده و با دستور عزیزی خادم ، اراده کرده است که فدراسیون فوتبال را به یک سازمان حرفه ای ، کارآمد ، مدرن و دانش بنیان تبدیل کند. این پروژه ها ، غیر از برنامه های آموزشی است که در کمیته و دپارتمان آموزش برای تربیت مربی، مدرس و داور فوتبال در دست اجراست که گزارش آن متعاقبا توسط کمیته آموزش گزارش خواهد شد .
,
انتهای پیام؛ 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه