اخبار داغ

المپیک توکیو| برنامه نمایندگان ایران در شانزدهمین رو بازیها/ عباسعلی و گنج زاده روی تاتامی می روند

المپیک توکیو| برنامه نمایندگان ایران در شانزدهمین رو بازیها/ عباسعلی و گنج زاده روی تاتامی می روند
آخرین روز بازی های ۲۰۲۰ توکیو در حالی پایان می یابد که فردا شنبه نمایندگان کاراته ایران در نخستین حضورشان در صحنه المپیک به روی تاتامی می روند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پانزدهمین روز بازی ها با برنز ارزشمند امیرحسین زارع آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم برای ایران به اتمام رسید و با حذف مرتضی قیاسی و محمدحسین محمدیان در رقابت های امروز چهارشنبه برابر حریفان پرونده کشتی آزاد با یک نقره حسن یزدانی و برنز زارع بسته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شانزدهمین و اخرین روز از بازیهای المپیک فردا برگزار می شود و نمایندگان ایران در رشته کاراته به مصاف حریفان خود می روند.

,

تنها رشته باقی مانده در روز آخر بازی ها به کاراته ایران اختصاص دارد که سجاد گنج‌زاده و حمیده عباسعلی به مصاف حریفان می‌روند.

,

در وزن ۶۱ کیلوگرم زنان، عباسعلی که امید زیادی به موفقیت وی می‌رود در گروه دوم با گونگ لی از چین، فریال عبدالعزیز از مصر، لمیا ماطوب از الجزایر و النا کوئرچی از سوییس رقابت می کند.

,

گنج‌زاده یکی از امیدهای کسب مدال کاروان ایران در وزن ۷۵ کیلوگرم مردان، با ایوان کویچ از کرواسی، دانیل گاسنسکی از کانادا، برایان ایر از آمریکا و طارق حمدی از عربستان همگروه شد. گنج‌زاده با قرعه نسبتا دشواری مواجه شد. وی پیش از این برابر نمایندگان آمریکا و عربستان شکست خورده است.

,

مبارزات عباسعلی و گنج زاده ساعت  ۱۴ به وقت محلی و ۹:۳۰ دقیقه صبح به وقت تهران آغاز می شود.

,

مسابقات کاراته در دو گروه برگزار می‌شود و از هر گروه؛ دو نفر به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و به صورت ضربدری برای راهیابی به فینال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. هر کاراته‌کا در صورت راهیابی به مرحله نهایی، مدالش را قطعی می‌کند.

,

در نخستین روز رقابت های کاراته سارا بهمنیار رقابت خود را در وزن ۵۵- کیلوگرم نتوانست به نیمه نهایی راه یابد و از دور بازی ها حذف شد. بانوی کاراته‌کا وزن ۵۵- کیلوگرم ایران با قبول شکست در سومین مبارزه خود مقابل حریفی از بلغارستان از گردونه رقابت‌های کاراته بازی‌های المپیک توکیو کنار رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه