اخبار داغ

المپیک توکیو| نزول یک پله ایران با وجود کسب مدال برنز زارع/ چین در صدر، ایران در جایگاه بیست و نهم

المپیک توکیو| نزول یک پله ایران با وجود کسب مدال برنز زارع/ چین در صدر، ایران در جایگاه بیست و نهم
کاروان ورزشی ایران با کسب یک مدال برنز در پایان روز پانزدهم بازی ها یک پله نزول کرد و در جایگاه بیست و نهم ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایندگان ایران درپانزدهمین روز بازیهای المپیک،  تنها در رشته کشتی به روی تشک رفتند که امیرحسین زارع آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان در مبارزه رده‌بندی این وزن با پیروزی مقابل نماینده چین، مدال ارزشمند برنز را گرفت و مرتضی قیاسی و محمدحسین محمدیان هم از دور رقابت ها حذف شدند. بدین ترتیب پرونده کشتی آزاد با یک نقره و یک برنز بسته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در پایان پانزدهمین روز بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، کاروان ایران با وجود کسب مدال برنز امیرحسین زارع، یک پله نزول کرد و در جایگاه  بیست و نهم ایستاد. 
,
کاروان کشورمان تاکنون ۶ نشان گرفته و در سه رشته تیراندازی و کشتی و وزنه برداری ٢ مدال طلا و  ۲ برنز  و ٢ نقره کسب کرده است. جواد فروغی در تیراندازی و محمدرضا گرایی در کشتی فرنگی طلایی شدند، علی داوودی در وزنه برداری، حسن یزدانی در کشتی آزاد نقره گرفتند و محمدهادی ساروی در کشتی فرنگی و زارع در آزاد به برنز دست یافتند.
,
 
,
در پایان پانزدهمین روز بازیها چین با  با کسب یک برنز و در مجموع ۷۹ مدال (٣۶ طلا، ٢۶ نقره  و ۱۷ برنز) صدر جدول را در انحصار دارد و آمریکا با کسب 4 مدال امروز  و در مجموع ٩۷ مدال (۳۱ طلا، ٣٥ نقره و ۳۱ برنز) همچنان رده دوم قرار دارد و  و ژاپن میزبان با ۵۱ نشان (٢۴ طلا، ١۱ نقره و ١۶ برنز) جایگاه سومی خود را حفظ کرده است.
,
روسیه زیر پرچم کمیته ملی المپیک این کشور هم با وجود کسب 4 مدال طی امروز و در مجموع با ۶۲ مدال (١۷ طلا، ٢۳ نقره و ٢۲ برنز) همچنان در رده پنجم ایستاده و انگلیس با ۵۶ نشان از ششمی جدول مدال ها به چهارمی صعود کرد.  استرالیا هم با ٤۴ مدال (١٧ طلا، ۶ نقره و ۲۱ برنز) ششم شد.
,
 
,
کشورهای آلمان (۳۶ مدال)، ایتالیا (۳۷)ّّ، هلند (۳۱) و فرانسه (۲۷) به ترتیب در جایگاه های هفتم تا دهم جدوال مدالی قرار دارند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه