اخبار داغ

برنامه‌ام ۵ دقیقه و ۴۳ ثانیه خوب اجرا شد؛

یزدانی: مدال طلا یک‌لحظه از دستم افتاد و تیلور آن‌را برداشت/ در مسابقات جهانی خوش‌رنگ‌ترین مدال را می‌گیرم

یزدانی: مدال طلا یک‌لحظه از دستم افتاد و تیلور آن‌را برداشت/ در مسابقات جهانی خوش‌رنگ‌ترین مدال را می‌گیرم
دارنده مدال طلا و نقرۀ المپیک ریو و توکیو گفت: قول می‌دهم به هر مسابقه‌ای که می‌روم، با تمام توان هر چه دارم روی تشک بگذارم و خوش‌رنگ ترین مدال را بگیرم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن یزدانی، آزادکار تیم ملی کشتی و دارنده مدال نقرۀ المپیک ۲۰۲۰ توکیو در اولین گفت‌وگوی خود پس از شکست مقابل دیوید تیلور اظهار داشت: من تاکتیک جدیدم را برای کشتی با تیلور در تمرینات برنامه‌ریزی کرده بودم. دو بار قبلا با این کشتی‌گیر مبارزه کرده بودم و می‌دانستم که شیوه کشتی گرفتن با او چطور است. از قبل برنامه‌هایم را به سرمربی تیم ملی انتقال داده بودم و آقا غلام‌رضا محمدی هم نکاتی را به آن اضافه کرد. ۵ دقیقه و ۴۳ ثانیه برنامه من خوب اجرا شده بود، اما در نهایت متاسفانه اتفاقی که باید رخ نداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قهرمان کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۶ ریو بیان داشت: متاسفانه شرمنده مردم شدم و کام مردم را تلخ کردم. گفتم مدال طلا دستم است و یک لحظه از دستم افتاد و حریفم آن را برداشت. درسی که از این المپیک گرفتم این است که هیچ وقت زود قانع نشویم چون تا آخرین لحظه باید جنگید.

,
یزدانی در پاسخ به این سوال که برای مسابقات جهانی نروژ ۲۰۲۱ خودش را آماده می کند یا خیر، عنوان داشت: اگر خدا بخواهد هستم. بعد از بازگشت چند روز باید استراحت کنم و دوباره استارت می‌زنم. قول می‌دهم به هر مسابقه‌ای که می‌روم، با تمام توان هر چه دارم روی تشک بگذارم و خوش‌رنگ ترین مدال را بگیرم. 
,
 
,
وی درباره ناراحتی خودش بعد از باخت گفت: در فضای مجازی دیده بودم و می‌دانستم مردم چقدر ناراحت هستند. ناراحتی من هم از این بود که دوست داشتم اتفاق خوبی بیفتد و سرود کشورم در سالن کشتی توکیو طنین انداز شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه