اخبار داغ

پیکار مدعیان برای تصاحب پیراهن تیم ملی کشتی زورخانه‌ای

پیکار مدعیان برای تصاحب پیراهن تیم ملی کشتی زورخانه‌ای
مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگ‌سالان ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در شهریورماه سال‌ جاری برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در صورت بهبود وضعیت سطح سلامت و کسب مجوزهای لازم از ستاد ملی مبارزه با کرونا این رویداد ملی  برای آمادگی ملی‌پوشان این رشته اصیل و ایرانی جهت شرکت در رویدادهای بین‌المللی سال ‌جاری برگزار می‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر همین اساس قهرمانان ورزش‌های زورخانه‌ای در رده سنی بزرگ‌سالان که متولدین ۲۹ اسفندماه ۱۳۶۵تا یکم فروردین ماه ۱۳۸۲ را شامل می شوند در روزهای پنج‌شنبه الی جمعه ۴ و ۵ شهریورماه ۱۴۰۰ در استان خراسان رضوی (مشهدمقدس) برای تصاحب پیراهن تیم ملی به مصاف هم خواهند رفت.
,
 
,
زمان ورود و پذیرش در این رقابت‌های روز چهارشنبه ۳ شهریورماه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در هتل سفیران مشهد مقدس پیش بینی شده و زمان وزن کشی، قرعه‌کشی و جلسه فنی در همان روز چهارشنبه ۲۰ تا ۲۱ مقرر گردیده است.
,
 
,
کلیه شرکت کنندگان موظف هستند تستPCR  خود را با اعتبار زمانی ۷۲ ساعت، قبل از استقرار و پذیرش به کمیته پزشکی مستقر در محل برگزاری مسابقات ارائه نمایند و با توجه به محدودیت بیماری کرونا و فضای اسکان، نفرات اضافی و همراه به هیچ عنوان پذیرش نخواهند شد و ضرورت دارد تیم ها از آوردن نفرات اضافی و  متفرقه جداً خودداری نمایند.
,
 
,
مسابقات فقط در قسمت میانداری انفرادی و مهارت‌های فردی برگزار می‌گردد و فقط هر استان می‌بایست نسبت به ارسال اسامی منتخبین خود از طریق سیستم اتوماسیون اداری (چارگون) و همچنین ثبت نام در سامانه جامع بانک اطلاعات ورزشکاران فدراسیون حداکثر تا روز جمعه مورخ ۲۹ مردادماه ۱۴۰۰ اقدام نماید.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه