اخبار داغ

به خاطر یک تفکر اشتباه تمام رویاهای من و هواداران را خراب کردند؛

فروزان: حاضر بودم ۱۰ میلیارد به سپیدرود بدهم که به من گل نمی‌زدند/ قراردادم با فولاد تمام شده و بازیکن آزاد هستم

فروزان: حاضر بودم ۱۰ میلیارد به سپیدرود بدهم که به من گل نمی‌زدند/ قراردادم با فولاد تمام شده و بازیکن آزاد هستم
دروازه‌بان تیم فولاد گفت: قراردادم با فولاد تمام شده و بازیکن آزاد هستم. از نکونام تشکر می‌کنم که امسال فوتبال من را زنده کرد. از همبازی هایم تشکر می‌کنم که در این شرایط سخت قهرمان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن فروزان در مورد اینکه در ۲ بازی نیمه نهایی و فینال جام حذفی تنها برای پنالتی ها به زمین آمد، اظهار داشت: دروازه‌بانی که فقط برای پنالتی می‌آید کارش به مراتب سخت تری نسبت به بازیکنی دارد که در زمین حاضر بوده. چرا که فشارش چندین برابر از سایر بازیکنان حس می‌شود. به مربیان پیشنهاد می‌کنم این کار را انجام ندهند. از نکونام تشکر می‌کنم این اعتماد را به من کرد. نمی دانم چرا هر سال به من اتهام می‌زنند. هواداران چند تیم قبل از بازی حرف‌هایی زدند و فشار را روی من چندین برابر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او درمورد ضربات پنالتی افزود: همه از شما انتظار دارند که پنالتی ها را مهار کنید. در پنالتی گرفتن باید دروازه‌بان روحیه بالا و جنگنده داشته باشد و تجربه داشته باشد. هیاهو و استرس برای من حس شیرینی دارد و برای روزهای سخت و لحظات حساس ساخته شدم.
,
 
,
فروزان درموردش حضورش در فولاد تاکید کرد: من استقلالی هستم اما امسال با پیراهن فولاد بازی کردم. همیشه در هر تیمی برای موفقیت تیمم تلاش می‌کنم و عرق به پیراهنی که بر تن می‌کنم، دارم. همیشه در این سالها اتهاماتی به من زدند که خدا را شکر در همه آنها سربلند شدم.
,
 
,
دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد درمورد محرومیت قلعه نویی اضافه کرد: من دو سال افتخار شاگردی امیرقلعه‌نویی را داشتم که از همه لحاظ افتخارات زیادی دارد. افسوس که فوتبال ایران سه ماه او را نداشته باشد. همه از او انتظار جام دارند.
,
 
,
فروزان درمورد پاتوسی گفت: پاتوسی بازیکن با کیفیت و موثر در تیم ماست که می‌تواند در زمین موفق ظاهر شود.
,
 
,
دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد در مورد فینال جام حذفی تقابل با تیم سابقش یعنی استقلال گفت: نمی‌دانم چرا جامعه فوتبال در فضای توهمات و اتهامات قرار دارد. هیچ بازیکنی نمی‌خواهد اشتباه کند اما این اشتباهات پیش می‌آید.
,
 
,
فروزان درباره حواشی گذشته خود ادامه داد: حواشی گذشته یکی از دوران تاریک زندگی‌ من شد. مسئولان تراکتور به خاطر ضعف‌های مدیریتی دنبال مقصر هستند. در تراکتور ما امنیت نداشتیم. اشتباه من در آن زمان فنی بود. من ۱۴ کلین شیت داشتم که ۷ کلین شیت آن توالی داشت. من راحت رکورد کلین شیت را می زدم اما نگذاشتند. اما اتهام زدند که ۱۰ میلیارد برنده شد. حاضرم ۱۰ میلیارد به سپیدرود بدهم که به من گل نمی‌زدند.
,
 
,
او درمورد بازی تر تراکتور بیان داشت: راحت می‌توانستیم قهرمان شویم اما به خاطر یک تفکر اشتباه و تصمیم غیرفوتبالی آقایان تمام رویاهای من و هواداران را خراب کردند. در سرمای هوای تبریز به خاطر قهرمانی می جنگیدیم. آنها می‌خواهند اشتباهاتشان را گردن یک فرد دیگر بیاندازند. به خاطر آن دروغها خیلی اذیت شدم اما همه بعد از چند هفته پشیمان شدند و از من عذرخواهی کردند. زمان بهترین قاضی‌ست و به همه ثابت شد من بازیکن پاک بودم. 
,
 
,
فروزان که با فوتبال برتر گفت‌وگو می‌کرد، درمورد قراردادش با فولاد گفت: قراردادم با فولاد تمام شده و بازیکن آزاد هستم. از نکونام تشکر می‌کنم که امسال فوتبال من را زنده کرد. از همبازی هایم تشکر می‌کنم که در این شرایط سخت قهرمان شدند. اما امسال هواداران خوبمان را کنارمان نداشتیم.
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه