اخبار داغ

هدف‌گذاری ما المیپک پاریس است

کارخانه: عدم دعوت از معروف و موسوی به معنای کنار گذاشتن آنها نیست/ دیگر نمی خواهم در تیم ملی والیبال مربیگری کنم

کارخانه: عدم دعوت از معروف و موسوی به معنای کنار گذاشتن آنها نیست/ دیگر نمی خواهم در تیم ملی والیبال مربیگری کنم
سرپرست تیم ملی والیبال گفت: انشالله با شیب مناسب هدف گذاری ما المپیک پاریس است. همه هدف ما این خواهد بود که با مربی ایرانی افتخار کسب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ۲۱ تا ۲۸ شهریور در ژاپن برگزار می شود. مصطفی کارخانه سرپرست تیم ملی والیبال درمورد این مسابقات اظهار داشت: عبادی پور، مجرد، صابر کاظمی، میلاد صالحی و جواد کریمی از تیم المپیک به مسابقات قهرمانی آسیا می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره سرمربی تیم ملی تاکید کرد: عطایی مثل یک میوه رسیده است و همه باید از مربی ایرانی دفاع کنیم. ما با مربی خارجی نتیجه نگرفتیم و باید به مربی ایرانی افتخار کنیم.
,
 
,
سرپرست تیم ملی والیبال درباره غیبت معروف، موسوی و غفور در مسابقات قهرمانی آسیا بیان داشت: این امر به معنای این نیست که آنها را برای همیشه کنار می گذاریم. معروف، موسوی و غفور چون در لیگ ملت‌ها و المپیک بودند، خسته هستند.
,
 
,
وی درمورد هدف تیم ملی تصریح کرد: انشالله با شیب مناسب هدف‌گذاری ما المیپک پاریس است. همه هدف ما این خواهد بود که با مربی ایرانی افتخار کسب کنیم.
,
 
,
کارخانه که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، درمورد شایعه حضورش در تیم ملی گفت گفت: دیگر نمی خواهم در تیم ملی مربیگری کنم. در این مقطع عطایی از من خواست در کنارش باشم و الان خیلی راضی هستم که در تیم ملی هستم. در تیم ما عبادی پور با ۲۸ سال سن پر سن و سالترین و بردیا سعادت با ۱۹ سال سن جوانترین بازیکن ماست.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه