اخبار داغ

فرمانده قرارگاه عاشورا:

مسئولان باید خود را سرباز نظام ومردم بدانند

مسئولان باید خود را سرباز نظام ومردم بدانند
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا گفت: یک مسئول باید خود را سرباز نظام و مردم بداند تا بتواند خالصانه و در راه خدمت به اسلام و قرآن بصورت جهادی فعالیت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، سردار جلیل بابازاده صبح در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه حضرت عباس ( ع) استان اردبیل، اظهار داشت: از ابتدای مسئولیت خود در استان اردبیل با دست خالی آمدیم و با دستان خالی می رویم، در طول این مدت سعی و تلاش من بر این باور بود که خالصانه و خاضعانه برای مردم خود به عنوان سرباز کوچک خدمت کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: شروع ماموریت من با تاسوعا و عاشورا و پایان ماموریتم نیز تقارن با آغاز ماه محرم و تعزیه حسینی بود که این امر یک امر مقدس است.

,

فرمانده قرارگاه عاشورا گفت: با عشق و علاقه در مناطق مختلف عملیاتی در طول خدمتم با جان و دل از مرز و امنیت کشور حفاظت کردیم.

,

وی تصریح کرد: یک مسئول باید خود را سرباز نظام و مردم بداند تا بتواند خالصانه و در راه خدمت به اسلام و قرآن بصورت جهادی فعالیت کند و ما زمانی موفق خواهیم شد که جهادی و با نیت خیر تلاش می کنیم.

,

سردار بابازاده تاکید کرد: ما هیچوقت نام و یاد شهدای کربلا، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم و امنیت را فراموش نمی کنیم و همیشه ادامه دهندگان راه آن عزیزان هستیم و خواهیم بود.

,

وی افزود: ما ادامه دهندگان راه شهید برزگرها، شهید مهدی باکری ها هستیم و برای خدمت صادقانه نیازمند مسئولان جهادی و انقلابی هستیم و داریم مسئولانی که در این مدت شبانه روز برای رفع مشکلات استان در سنگر خدمت به مردم تلاش کردند، که از این طریق از زحمات این عزیزان صمیمانه قدر دانیم.

,

فرمانده قرارگاه عاشورا تصریح کرد: از بسیجیان مخلص، فرماندهان، مسئولان و خادمان ملت ادارات و نهادها که در طول این مدت تلاش کردند تشکر و قدردانی می کنیم و امیدواریم ما را حلال کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه