اخبار داغ

اختلاف جز آسیب چیزی به همراه ندارد

عزیزی خادم: تقویت فوتبال بانوان از اولویت‌های فدراسیون است/ اصلاح اساسنامه هیأت‌ها در دستور کار قرار دارد

عزیزی خادم: تقویت فوتبال بانوان از اولویت‌های فدراسیون است/ اصلاح اساسنامه هیأت‌ها در دستور کار قرار دارد
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اصلاح اساسنامه هیات‌های فوتبال در دستور کار فدراسیون است و برنامه ریزی لازم در این زمینه بررسی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان قم درمورد این هیأت فوتبال اظهار داشت: باتوجه به برنامه‌های اعلامی هیأت رئیسه منتخب هیأت فوتبال قم، یک وحدت ملی از امروز در فوتبال قم باید آغاز شود. همه باید به رئیس جدید هیأت فوتبال قم کمک کنند تا فضای جدید و فصل نوینی برای این هیأت ورزشی رقم بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
عزیزی خادم درمورد برنامه ریزی هیأت جدید فوتبال قم گفت: فوتسال قم یکی از قطب‌های مهم فوتسال کشور که استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان، ایجاد وحدت و انسجام داخلی موضوعات مهمی‌اند با برنامه‌ریزی هیأت جدید فوتبال، همچون گذشته و قوی‌تر از قبل به کار خود ادامه می‌دهد.
,
 
,
وی درمورد استفاده از تمام ظرفیت های موجود در استان قم اذعان داشت: تقویت تیم‌های پایه، فوتسال و فوتبال بانوان باید در اولویت هیأت فوتبال جدید قم قرار گیرد. انتخابات تمام شد و باید وحدت و انسجام جای رقابت را بگیرد و همه کاندیداها و صاحب نظران استان، به کمک هیأت فوتبال قم بیاید.
,
 
,
رئیس فدراسیون درمورد تحول در فوتبال و فوتسال قم گفت: تمام ظرفیت های علمی موجود در بخش های مختلف استان با ایجاد کارگروه های مختلف فکری باید برای تحول فوتبال و فوتسال قم به کار گرفته شود.
,
 
,
عزیزی خادم  درمورد عملکرد مالی هیأت فوتبال قم ادامه داد: عملکرد مالی هیأت فوتبال قم شایسته یک هیأت فوتبال نیست و اصلا رقمی برای ارائه کردن نبود. گزارش مالی بسیار ضعیف بود و جای تاسف داشت و نشان می دهد که با وجود ظرفیت های اقتصادی موجود در استان، از این ظرفیت های به خوبی استفاده نشده. به همین دلیل باید همه مجموعه های اقتصادی موجود در استان به کمک هیأت فوتبال قم بیایند ضمن اینکه فدراسیون نیز در این زمینه توجه بیشتری به استان خواهد داشت.
,
 
,
وی درمورد فوتبال بانوان گفت: تقویت فوتبال بانوان یکی از اولویت های فدراسیون فوتبال و حمایت از این تیم‌ها در کشور به فدراسیون مصوب فدراسیون ماست.
,
 
,
عزیزی خادم، با بیان اینکه با کدورت و اختلاف هیچ مشکلی برطرف نمی شود، افزود: اختلاف جز آسیب چیزی به همراه ندارد و باید همه اختلاف‌ها برای توسعه و تقویت فوتبال و فوتسال استان کنار گذاشته شود.
,
 
,
او با تاکید بر استفاده از امکانات موجود در استان قم ادامه داد: اصلاح اساسنامه هیأت های فوتبال در دستور کار فدراسیون قرار دارد و برنامه ریزی لازم در این زمینه در سطح فدراسیون بررسی خواهد شد.
,
 
,
رئیس فدراسیون فوتبال درمورد هیأت‌های فوتبالی افزود: هیأت های استانی یکی از ارکان فدراسیون فوتبال هستند و این فدراسیون در تمام برنامه ریزی های خود، استفاده از ظرفیت هیأت های استان با نگاه تحولی توجه دارد.
,
 
,
وی با بیان اینکه وضعیت هیأت فوتبال قم باید از نظر کمی و کیفی ارتقا یابد، گفت: فدراسیون برای حل مشکلات فوتبال قم همراهی لازم را دارد و این انتظار را دارد که هیأت رئیسه جدید فوتبال قم با ایجاد همگرایی میان تمام ظرفیت های موجود در استان زمینه تحول در فوتبال استان را فراهم کند.
,
 
,
در مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان قم شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون و طهمورث حیدری، رئیس کمیته امور استانها حضور داشتند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه