اخبار داغ

از هواداران استقلال خداحافظی نمی‌کنم؛

نادری: شکست در فینال جام‌حذفی تلخ‌ترین اتفاق زندگی‌ام بود/ باز هم لباس آبی را می‌پوشم، در ایران فقط استقلال!

نادری: شکست در فینال جام‌حذفی تلخ‌ترین اتفاق زندگی‌ام بود/ باز هم لباس آبی را می‌پوشم، در ایران فقط استقلال!
مدافع پیشین آبی‌پوشان پایتخت گفت: فرزند این خانواده پرافتخار هستم و در ایران فقط و فقط انتخابم استقلال خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نادری، مدافع چپ تیم فوتبال استقلال در لیگ بیستم پیرامون اتفاقات رخ داده در دیدار فینال جام حذفی اظهار داشت: چند روز از فینال گذشته و من خیلی به خاطر آن اتفاق ناراحت هستم. حقیقتا نمی‌توانم چنین شکستی را هضم کنم. صحبت‌های زیادی در مورد بازی انجام شد و من به نوبه خودم از هواداران عذرخواهی می‌کنم. اطمینان دارم این تیم به جایگاه واقعی خود باز خواهد گشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مدافع آبی‌پوشان تهرانی عنوان داشت: اگر بخواهم در مورد تلخ‌ترین اتفاق زندگی‌ام بگویم، مطمئنا به شب فینال جام حذفی اشاره خواهم کرد. تاکید می‌کنم استقلال با وجود هوادارانش به جایگاه اصلی برمی‌گردد و جا دارد از همه هواداران استقلال تشکر کنم که همیشه به من لطف داشتند و روزهای سخت من به لطف آن‌ها تبدیل به خاطرات شیرین در استقلال شد.
,
 
,
این بازیکن هم‌چنین با اشاره به زحمات مربیان خود بیان داشت: از فرهاد مجیدی، محمود فکری، نصراله عبداللهی، پرویز مظلومی، بازیکنان، کادر پزشکی، خانم شجاعی و دکتر امین نوروزی تشکر می‌کنم که همیشه کنارم بودند. 
,
 
,
نادری که شنیده می‌شود با خروج از جمع آبی‌پوشان به یک تیم ترکیه‌ای می‌پیوندد، درنهایت گفت: خداحافظی از هواداران برایم خیلی سخت است پس از  آن‌ها خداحافظی نمی‌کنم چون مطمئن هستم این افتخار را پیدا می‌کنم که بتوانم مجدداً شماره ۲ استقلال و زنده‌یاد منصور پورحیدری را بپوشم. هر جای این کره خاکی باشم، با افتخار می‌گویم فرزند این خانواده پرافتخار هستم و در ایران فقط و فقط انتخابم استقلال خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه