اخبار داغ

لیست اولیه را با ۲۰ بازیکن بسته بودیم؛

کارخانه: هدف‌گذاری‌مان دعوت از ۱۵ بازیکن بود/ برای جبران نتایج تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها و المپیک متحد هستیم

کارخانه: هدف‌گذاری‌مان دعوت از ۱۵ بازیکن بود/ برای جبران نتایج تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها و المپیک متحد هستیم
سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: همه برای به دست آوردن نتیجه‌ای خوب در این رقابت‌ها متحد شدیم تا جبرانی باشد بر نتیجه‌نگرفتن‌های اخیر در لیگ ملت‌ها و المپیک.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسامی ۱۵ بازیکن بزرگسال دعوت شده به اردوی مسابقات قهرمانی آسیا درحالی از سوی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی بزرگسالان اعلام شد که مصطفی کارخانه درخصوص لیست اولیه ۲۰ نفره تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرپرست تیم ملی والیبال در تشریح ماجرا اظهار داشت: لیست اولیه را با تعداد ۲۰ بازیکن بستیم اما با تصمیم بهروز عطایی سرمربی تیم ملی، ۱۵ بازیکن به اردو دعوت شدند. ما برای این کار دلیل داشتیم. با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان و درگیر بودن سالن مسابقات، ظرفیت لازم و زمان مورد نیاز برای حضور ۲۰ بازیکن را نداشتیم.
,
 
,
کارخانه عنوان داشت: از بدو امر هدف‌گذاری‌مان این بود که تعداد ۱۵ بازیکن به اردوی تیم ملی که از روز یکشنبه (۲۴ مردادماه) آغاز می‌شود، دعوت شوند. با این حال لیست اولیه ۲۰ نفره معرفی شد تا اگر خدایی نکرده از بین بازیکنان حاضر در اردو، یک نفر آسیب دید، بازیکن جایگزین داشته باشیم. از بین ۵ بازیکن دیگر لیست ۲۰ نفره، چند بازیکن در اردوی جوانان حضور دارند و مابقی بازیکنان هم در صورت نیاز دعوت خواهند شد.
,
 
,
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال نهایتاً گفت: درنهایت ۱۴ بازیکن برای اعزام به مسابقات قهرمانی مردان آسیا انتخاب می‌شوند. امیدوارم بهترین نتیجه ممکن را در این مسابقات رقم بزنیم و جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کنیم. همه برای به دست آوردن نتیجه‌ای خوب در این رقابت‌ها متحد شدیم تا جبرانی باشد بر نتیجه‌نگرفتن‌های اخیر در لیگ ملت‌ها و المپیک.
,
 
,
ایران در اولین بازی خود در تاریخ ۲۱ شهریورماه به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. ملی‌پوشان ایران در تاریخ ۲۲ شهریورماه با تایلند دیدار می‌کنند و در آخرین بازی خود در مرحله گروهی در تاریخ ۲۳ شهریور مقابل پاکستان صف‌آرایی می‌کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه