اخبار داغ

بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از ورزشگاه آزادی/ دستورات کریمی در دقیقۀ ۹۰!

بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از ورزشگاه آزادی/ دستورات کریمی در دقیقۀ ۹۰!
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی آزادی بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، صبح امروز چهارشنبه ۲۰ مردادماه سیدحسن کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با همراهی همدانی معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه با حضور در استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی آزادی دستوراتی را در جهت آماده سازی این استادیوم جهت آغاز رقابت های مسابقات فوتبال ارائه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در حاشیه این بازدید کریمی اظهار داشت: حال که پس از یک فصل پرفشار بر روی چمن ورزشگاه آزادی مسابقات فوتبال به اتمام رسید از امروز باید اقدامات لازم جهت پویایی و شادابی چمن و قسمت های مختلف ورزشگاه در جهت میزبانی هر چه بهتر رقابت های ملی و لیگ برتر فوتبال انجام دهیم.
,
 
,
گفتنی است در این بازدید قدرت اله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی، مهندسین مشاور فضای سبز شرکت توسعه و معاونین و روسای ادارات مجموعه ورزشی آزادی نیز حضور داشتند. ورزشگاه آزادی با احتساب دیدارهای داخلی و بین المللی تیم های ملی، پرسپولیس و استقلال، در هر فصل فوتبالی برگزار کننده ۴۰ تا ۵۰ مسابقه است.
,
 
,
به گزارش دانا، مشخص نیست این مدیرعامل که با توجه به تغییر قریب‌الوقوع ساختار وسازت ورزش و جوانان رفتنی باشد، چرا و چگونه در آستانۀ خروج از شرکت فوق تازه به یاد بازدید از استادیوم آزادی افتاده!
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه