اخبار داغ

کتاب خواندن از تمرینات کم شدن استرس من قبل از مسابقه هاست؛

رستمیان: حضور در المپیک برای من یک تجربه متفاوت و قشنگ بود/ برای بازی‌های آسیایی تمرین خواهم کرد

رستمیان: حضور در المپیک برای من یک تجربه متفاوت و قشنگ بود/ برای بازی‌های آسیایی تمرین خواهم کرد
تیرانداز کشورمان گفت: دوست دارم با توجه به تجربه حضور در المپیک، بتوانم در بازی‌های آسیایی هم تجربه و مدال کسب کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هانیه رستمیان، تیرانداز تپانچه بادی تیم ملی ایران پیرامون تجربیات خود از المپیک توکیو اظهار داشت: حضور در المپیک برای من یک تجربه متفاوت و قشنگ بود. چرا که به عنوان پرچمدار و نماینده بانوان کشورم در مراسم حضور داشتم. این اتفاق بسیار برایم غرورآفرین بود که باعث شد هم خاطره و هم تجربه خوبی برای من رقم بخورد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درمورد آرامش کتاب خواندن افزود: ما برای تیراندازی کارهای مختلفی انجام می‌دهیم. برای اینکه قبل از آن برای مسابقات آماده شویم، باید به آرامش روانی و تمرکز بیشتری برسیم. کارهایی مانند کتاب خواندن، تمرینات تنفس و تصویرسازی برای کاهش استرس است. کتاب خواندن از تمرینات کم شدن استرس من قبل از مسابقه هاست. علاوه بر این، من در زمان اوقات فراغت هم به مطالعه می‌پردازم. کتاب‌های روانشناسی، انگیزشی و زندگینامه افراد موفق از جمله موضوعاتی‌اند که من به آن علاقه دارم.
,
 
,
پرچمدار کاروان ایران در المپیک درباره راهکارهای دیگر کشورها برای کاهش استرس عنوان کرد: کتاب خواندن را هم تیراندازان کشورهای دیگر انجام می دهند ولی ورزش یوگا از رشته‌های بسیار موثر در تیراندازی‌ست. شروع آن در کشور هند بوده و در حال حاضر هم خیلی از کشورها به آن می پردازند. 
,
 
,
رستمیان با اشاره به حضور مهم خانواده خود در این مسیر اذعان کرد: خانواده نقش اصلی و حامی را برای من دارند و همیشه همراه من هستند. نقش اصلی و مهم در موفقیت من را، خانواده‌ام ایفا می‌کنند.
,
 
,
نماینده رشته تیراندازی با تپانچه ایران در المپیک توکیو که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد در پایان عنوان کرد: من یک هفته بعد از بازگشت از توکیو تمرینات بدنسازی و خشک خود را در خانه شروع کردم. از امروز تمرین تیراندازی هم آغاز کردم. برای بازی‌های آسیایی سال بعد آماده می شوم که جزء مسابقات مهم خواهد بود. دوست دارم با توجه به تجربه ای که از این مسابقات به دست آوردم علاوه بر حضور در المپیک، بتوانم مدال هم کسب کنم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه