اخبار داغ

زمین بایر را تحویل ما می‌دادند، کمتر هزینه داشت؛

رشیدی: اجازه حضور سلگی در اجلاس جهانی را نمی‌دهیم/ ساختمان نیمه‌کارۀ فدراسیون دوچرخه‌سواری ۱۲ میلیارد هزینه دارد

رشیدی: اجازه حضور سلگی در اجلاس جهانی را نمی‌دهیم/ ساختمان نیمه‌کارۀ فدراسیون دوچرخه‌سواری ۱۲ میلیارد هزینه دارد
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: دبیر سابق فدراسیون برای حضور در اجلاس جهانی هیچ هماهنگی یا ما نداشته و ما ام اجازه حضورش را نمی‌دهیم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود رشیدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد وضعیت ساختمان نیمه کاره فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: این ساختمان از اساس با مشکل مواجه است و برای تکمیل آن نیاز به حدود ۱۱ تا ۱۲ میلیارد بودجه نیاز دارد. مشکلات زیادی در ساخت آن وجود داشته و اگر زمین بایری بود، هزینه اش کمتر و ساختش راحت تر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: در صورتی که بودجه تعیین و کار آغاز شود ما می توانیم آن را در یک سال به پایان برسانیم و آماده بهره برداری کنیم.
,
 
,
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد اینکه سلگی دبیر سابق فدراسیون به اجلاس جهانی دعوت شده است و آیا فدراسیون با اعزام او موافقت می‌کند، یا خیر، گفت: او برای اعزام هیچ هماهنگی با ما نکرده و فقط یک نامه زده و درخواست گرفتن بلیت و ویزا داشته است. باید کسی یه جلسه جهانی برود که امین ما و حافظ منافع فدراسیون باشد، او در حال حاضر امین ما نیست.
,
 
,
رشیدی تاکید کرد: کسی که اطلاعات ناصحیح بدهد را هرگز نمی فرستم حتی اگر برادرم باشد. تحت هیچ شرایطی نمی گذارم سلگی برود و او اصلا نماینده ما نیست.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه