اخبار داغ

ناهماهنگی بین بچه‌ها در المپیک مشخص بود؛

نیکخواه‌بهرامی: عدم نتیجه‌گیری بسکتبال در المپیک متوجه کادرفنی نیست/ نمی‌شود انفرادی امتیاز گرفت

نیکخواه‌بهرامی: عدم نتیجه‌گیری بسکتبال در المپیک متوجه کادرفنی نیست/ نمی‌شود انفرادی امتیاز گرفت
کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: در این سطح مثل المپیک نمی‌توان به صورت انفرادی امتیاز کسب کرد و این ناهماهنگی بین بچه ها در المپیک مشخص بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صمد نیکخواه‌بهرامی، ملی‌پوش و کاپیتان تیم ملی بسکتبال پیرامون عملکرد بازیکنان تیم ملی در المپیک توکیو اظهار داشت: شاید ما مثل بازیکنان سطح یک جهان نباشیم اما به هرحال ما نیز برای خودمان ظرفیت‌هایی داریم. ما در سطح باشگاهی و بازی‌های داخلی بازیکنان توانمندی هستیم و خوب نتیجه می‌گیریم اما وقتی در سطح المپیک نتیجه نمی‌گیریم این را نمی‌توان متوجه کادر فنی و مدیریت دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نیکخواه بهرامی درخصوص آماده سازی تیم برای المپیک عنوان داشت: ما در ۲ ماه گذشته تمرکز خود را به شناخت و آگاهی نسبت به سطح بالای مسابقات گذاشته بودیم اما این را باید بدانیم‌ که در این سطح مثل المپیک نمی‌توان به صورت انفرادی امتیاز کسب کرد و این ناهماهنگی بین بچه ها در المپیک مشخص بود چرا که تیم بازی تدارکاتی هم نداشت، در حالی که تیم های دیگر چندین برابر ما بازی داشتند.
,
 
,
کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال درباره رفتار مربی ایتالیا بیان داشت: مربی تیم ایتالیا حدود ۳۰ دقیقه از روی صندلی بلند نشد چون بازیکنان به صورت اتوماتیک می‌دانستند که چگونه عمل کنند. اما تیم‌ ما هماهنگی لازم را نداشت و باید این نکته را قبول کنیم که بسکتبال ما در همین حد است و نباید خودمان‌ را با آمریکا و فرانسه مقایسه کنیم چون ما حتی امکانات ابتدایی برابر با این تیم‌ها را نداریم و صرفا دنبال نتیجه هستیم.
,
 
,
نیکخواه بهرامی در پایان گفت‌گو با رادیو ورزش گفت: ما باید برنامه ریزی کلان و از پایه انجام دهیم تا بتوانیم در مسابقاتی در سطح المپیک نتیجه بگیریم. در غیر این صورت نباید توقع نتیجه خوب داشته باشیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه