اخبار داغ

بازیکنان مدنظر سرمربی تیم فوتبال استقلال ارقام نجومی می‌خواهند؛

مظلومی: هیچ‌کدام از بازیکنان فعلی استقلال قادر به فسخ قرارداد خود نیستند/ بیش از ۵۰ درصد به آبی‌پوشان پرداختی داشتیم

مظلومی: هیچ‌کدام از بازیکنان فعلی استقلال قادر به فسخ قرارداد خود نیستند/ بیش از ۵۰ درصد به آبی‌پوشان پرداختی داشتیم
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: از ۵۳ تا ۸۰ درصد پرداختی داشته‌ایم اما هیچ‌کس نمی‌تواند فسخ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز مظلومی، عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال درباره برگزاری جلسه هیات‌ مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه‌ای درباره تمدید قرارداد با بازیکنان و نفرات مدنظر سرمربی تیم برگزار شد. از صبح پیگیر این موضوع هستیم. متاسفانه بازار بدی در نقل‌وانتقالات ایجاد شده و با هر کسی صحبت می‌کنیم، نجومی صحبت می‌کند. ما دنبال این هستیم با بازیکنانی که در لیست آقای مجیدی هستند، صحبت کنیم. البته خود بازیکنان صحبت نمی‌کنند و معمولا مدیر برنامه خود را به باشگاه می‌فرستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: با بازیکنان تمدیدی هم صحبت شده و ان‌شاءالله از فردا به باشگاه می‌آیند تا صحبت کنند. می‌دانم این نفرات استقلال را دوست دارند و قراردادشان را تمدید می‌کنند و هواداران نگران نباشند. باید فشار را در نقل‌وانتقالات کم کنیم و طبق لیست آقای مجیدی اقدام کنیم. البته برخی بازیکنان لیست آقای مجیدی با باشگاه خودشان قرارداد دارند و ما هم با باشگاه آن‌ها صحبت کردیم.

,
عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال عنوان داشت: برخی بازیکنان را نتوانستیم جذب کنیم چون به خارج رفتند. محبی در لیست آقای مجیدی بود که به خارج رفت. بازیکنی با باشگاه قرارداد دارد، ما هم باید با باشگاه او صحبت کنیم. برخی باشگاه‌ها هم رضایت نمی‌دهند. ما کمیته نقل‌وانتقالات تشکیل دادیم و این کمیته تصمیم می‌گیرد و کار می‌کند.
,
 
,
مظلومی درباره مباحث مالی باشگاه بیان داشت: جلسه‌ای با کارگزار باشگاه داریم تا به ما کمک کنند. محمد نادری از نظر اخلاقی و فنی بازیکن خوبی است اما جدا شد و باید جایگزین برایش پیدا کنیم. کسی زیر ۵۰ درصد نگرفته است. از ۵۳ تا ۸۰ درصد پرداختی داشته‌ایم اما هیچ‌کس نمی‌تواند فسخ کند. اینکه شیخ دیاباته هم جدا شده، نظر آقای مجیدی است و ما پیگیر بازیکنانی هستیم که در لیست آقای مجیدی هستند.
,
 
,
پیشکسوت آبی‌ها درباره این که گفته می‌شود برخی بازیکنان با احمد مددی جلسه برگزار نمی‌کنند، اذعان داشت: این‌طور نیست. بازیکنان باید با مدیرعامل طرف بشوند. احترام متقابل باید وجود داشته باشد. مگر قراردادها با مدیرعامل قبلی نبود؟ الان چه کسی تعهدات باشگاه را انجام می‌دهد؟
,
 
,
مظلومی درنهایت گفت: آقای دلفانی باز هم در جلسه نبودند اما امیدواریم وزیر جدید به زودی معرفی بشوند. آقای سجادی از نابغه‌های ورزش ما هستند. ان‌شاءالله در مجلس هم رای بیاورد. همیشه باید بین سرمربی و مدیرعامل تعامل وجود داشته باشد تا مشکلی ایجاد نشود. ما هم با عشق و علاقه کار می‌کنیم و اگر احساس کنم که نمی‌توانم کار کنم و نتوانم تیم را خوب ببندم، یک دقیقه هم نمی‌مانم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه