اخبار داغ

سخنگوی کمیته ملی المپیک خبر داد

المپیک توکیو| بررسی نتایج کاروان اعزامی هفته آینده ادامه خواهد داشت/ آخرین گروه کاروان اعزامی وارد تهران شدند

المپیک توکیو| بررسی نتایج کاروان اعزامی هفته آینده ادامه خواهد داشت/ آخرین گروه کاروان اعزامی وارد تهران شدند
سخنگوی کمیته ملی المپیک گفت: با توجه به بازگشت کادر سرپرستی بررسی نتایج کاروان اعزامی هفته آینده ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کیکاوس سعیدی دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک درباره عملکرد کاروان ایران در المپیک اظهار داشت: کسب 3 مدال طلا 2 مدال نقره و 2 مدال برنز آنهم در شرایط سخت کرونایی و تحریم های شدید اقتصادی که اثراتی بر روی ورزش نیز داشته،  توانست تا حد زیادی انتظارت را برآورده و کام مردم عزیزمان را شیرین نماید. حتی می توان گفت بهترین نتیجه بعد از بازیهای المپیک لندن با توجه به افزایش رشته های مدال آور بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: همه مردم عزیز شاهد بودند هر وقت ورزشکاری از کشورمان در این بازیها مدال می گرفت، متاسفانه برخی رسانه های بیگانه همسو با هم فشار زیادی بر روی ورزشکار و کاروان اعزامی آورده و با ترفندهای مختلف سعی در کمرنگ کردن افتخارات ملی پوشان کشورمان داشتند که متاسفانه هنوز هم برخی تحت تاثیر این فضا به انتشارآمار و اطلاعات ناصحیح و نادرست می پردازند. در همان شهر توکیو جلساتی در راستای بررسی نتایج کاروان اعزامی به بازیهای المپیک برگزار و با توجه  اینکه کادر سرپرستی امروز به کشور بازگشتند، این جلسه هفته آینده نیز برگزار می شود.

,

سخنگوی کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: با توجه این که تمامی اعضای کادر سرپرستی کاروان امروز چهارشنبه به همراه تیم های ملی کاراته و کشتی وارد تهران شدند، ادامه جلسات بررسی نتایج کاروان اعزامی به بازیهای المپیک توکیو هفته آینده با حضور اعضای کادر سرپرستی و ستاد عالی بازیها برگزار، اطلاعات و آمار کاروان اعزامی و بررسی نتایج، به اطلاع  عموم مردم و مسئولین خواهد رسید. لذا انتظار می رود تا حصول نتایج نهایی این نشست ها از هر گونه اظهار نظر عجولانه و قضاوت های ناعادلانه که کام مردم عزیزمان را تلخ می کند، پرهیز شود.

,

*تیم های ملی کاراته و کشتی آزاد به همراه آخرین گروه کادر سرپرستی وارد تهران شدند
 
ظهر امروز تیم های ملی کشتی آزاد و کاراته به همراه کادر سرپرستی با استقبال کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک و مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان  وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شدند.

, *تیم های ملی کاراته و کشتی آزاد به همراه آخرین گروه کادر سرپرستی وارد تهران شدند,
,
,

بدین ترتیب تمامی اعضای کاروان اعزامی به سی و دومین دوره بازیهای المپیک کشورمان با ورود این عزیزان به تهران  به کشور بازگشته اند.
کاوران ورزشی کشورمان که 68 سهمیه گرفته بود در نهایت با  65 ورزشکار از اواخر تیر ماه عازم توکیو شد و در نهایت با 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز و عنوان بیست و هفتمی بازیها به کار خود پایان داد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه