اخبار داغ

نشست رئیس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون با داوران ایرانی جام جهانی فوتسال؛

عزیزی خادم: بی‌احترامی به داوران را بر‌نمی‌تابیم

عزیزی خادم: بی‌احترامی به داوران را بر‌نمی‌تابیم
رئیس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، در نشستی با دو داور کشورمان که در جام جهانی فوتسال قضاوت خواهند کرد، حضور یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس و حسن کامرانی‌فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون، در جلسه‌ای با داوران اعزامی ایران به جام جهانی فوتسال لیتوانی و جام جهانی فوتبال ساحلی روسیه شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نشست صمیمانه که در دفتر رئیس فدراسیون و به درخواست عزیزی خادم برگزار شد، حسن کامرانی‌فر، امیر خسروی افسر رسانه‌ای تیم ملی فوتسال ایران، ابراهیم جهانیان مدیر حوزه ریاست، به همراه ابراهیم محرابی افشار و گلاره ناظمی، داوران ایران در جام جهانی فوتسال لیتوانی و ابراهیم اکبرپور، نماینده داوری ایران در جام جهانی فوتبال ساحلی در این جلسه حاضر بودند.

,

رئیس فدراسیون فوتبال در همان ابتدا گزارشی از وضعیت دستمزد و حقوق معوق داوران در رشته‌های فوتسال و فوتبال ساحلی دریافت کرد و از سرپرست دبیرکلی فدراسیون خواست که گزارشی جامع در این باره ارائه دهد.

,

عزیزی خادم هم‌چنین تأکید کرد: ارکان قضایی فدراسیون در دوره مدیریتی جدید با افرادی که شأن داوران را زیر سوال ببرند، برخورد می‌کنند و ما فشار و بی‌احترامی به جامعه داوری را بر‌نمی‌تابیم.

,

رئیس فدراسیون فوتبال هم‌چنین تأکید کرد اقدامات لازم برای حل مشکلات مربوط به اعزام داوران بین‌المللی ایران به جام جهانی انجام خواهد شد.

,

کامرانی‌فر که از داوران سرشناس و بین‌المللی فوتبال ایران بوده، در این نشست که به منظور بدرقه داوران بین‌المللی برای حضور در جام جهانی و تجلیل و قدردانی از تلاش‌های آنها برگزار شد، گفت: بنده از جنس داوری هستم و از تمام مشکلات و دغدغه‌های جامعه داوران در رشته‌های مختلف شناخت کامل دارم. ما برنامه‌های زیادی برای ایجاد تحول داوری داریم و از هیچ تلاشی برای حل مشکلات داوران و رسیدگی بهتر به فعالیت‌های آنها دریغ نخواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه