اخبار داغ

قهرمانی زنان آسیا؛

قانع: هند تمام تلاش خود را می کند تا شگفتی ساز شود/ کار آسانی نداریم

قانع: هند تمام تلاش خود را می کند تا شگفتی ساز شود/ کار آسانی نداریم
مربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان با اشاره به همگروه های ایران در رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا متذکر شد قطعا تیم ملی راه آسانی در این رقابت ها نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدیجه قانع، مربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان درباره قرعه کشی رقابت های قهرمانی زنان آسیا که شب گذشته در اردن برگزار شد، گفت: در گروه ما هند جزء تیم هایی بوده که همیشه ایران را آزار داده و پیشرفت خوبی در هندبال داشته است و مسلما هند در این گروه تمام تلاش خودش را می کند که شگفتی ساز بشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود:  مهمتر از هند، اردن خواهد بود که میزبان این مسابقات است. اردن مسلما چیزی برای ارائه  داشته و تیم خوبی دارد که میزبانی رقابت های قهرمانی زنان آسیا را بر عهده گرفته البته ما همیشه در کشورهای عربی کار نسبتا سختی در پیش داشته ایم.
قانع متذکر شد: با تمام این سختی ها ما همچنان تلاش خواهیم کرد که به اعتماد فدراسیون پاسخ خوبی بدهیم. ان شاءالله که در این راه سخت خداوند همراه تیم ملی هندبال بانوان باشد اما این را باید بگویم که قطعا کار آسانی پیش رو نخواهیم داشت.
لازم به ذکر است ایران در قرعه کشی رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا در گروه B  با تیم های ژاپن، افغانستان، کویت، هند و اردن همگروه شد.
در گروه A  نیز تیم های کره جنوبی، سنگاپور، قطر، هنگ کنگ، قزاقستان و ازبکستان قرار گرفتند.
مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا قرار است از ۲۴ شهریور تا ۳ مهر به میزبانی اردن برگزار شود.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه