اخبار داغ

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از اردوی تیم ملی کوراش/ گزارش وضعیت کوراش کاران به رنگرز

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از اردوی تیم ملی کوراش/ گزارش وضعیت کوراش کاران به رنگرز
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از اردوی تیم ملی کوراش مردان در نوشهر بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان در محل برگزاری اردوی تیم ملی کوراش آقایان در نوشهر حضور یافت و در جریان آخرین وضعیت این تیم قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در جریان این بازدید، رضا مهنان سرمربی تیم ملی آخرین وضعیت کوراش‌کاران کشورمان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان را برای رنگرز تشریح کرد.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این بازدید با تقدیر از زحمات فدراسیون ووشو، ابراز امیدواری کرد که تیم ملی در کوراش بتواند نتایج خوبی کسب کند و نماینده شایسته‌ای برای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

,

اولین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کوراش به منظور اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا در ازبکستان، از روز شنبه ۱۶ مرداد ماه به میزبانی شهرستان نوشهر در استان مازندران آغاز شده.

,

در این اردو ۱۶ کوراش‌کار به نام‌های علی محمدی بریمانلو، حسین سعیدی برجی، قاسم نوری زاده ،محمد حسن الکایی، الیاس پاکدل، رامین احمدزاده، الیاس علی اکبری، امید تیزتک، محمد حسین بابائیان، مسعود قوی بازو، صادق آذرنگ، ایمان خوش گفتار، جواد مرادی، ابراهیم قجر، حمیدرضا سجادی فر و فرزین شاهباز حضور دارند و تا ۲۶ مرداد ماه زیر نظر رضا مهنان به عنوان سرمربی، قنبرعلی قنبری، سعید رضاییان و محمد صفری و عیسی عباس‌نژاد به عنوان مربی تمرینات تخصصی خود را پیگیری خواهند کرد.

,

مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در ازبکستان در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه