اخبار داغ

تاکنون ۱۰۰ دختر مستعد به رشته فوتبال در طرح استعدادیابی ثبت نام کرده‌اند؛

موسوی: تیم بانوان به ازبکستان اعزام شده و ۲ بازی برگزار می‌کند/ طرح استعدادیابی فدراسیون به زمان نیاز دارد

موسوی: تیم بانوان به ازبکستان اعزام شده و ۲ بازی برگزار می‌کند/ طرح استعدادیابی فدراسیون به زمان نیاز دارد
رییس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال بانوان از 30 مرداد به ازبکستان اعزام شده و در آن‌جا 2 بازی دوستانه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهره موسوی، رییس کمیته بانوان در خصوص اجرای طرح استعدادیابی اظهار داشت: پس از دستور رییس فدراسیون اقدامات مربوط به توسعه و استعدادیابی بازیکنان سطح کشور در چند ماه اخیر در دستور کار قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درمورد سامانه استعدادیابی اظهار داشت: در راستای توسعه کمی و کیفی بازیکنان فوتبال، تاکید رییس فدراسیون فوتبال بر استعدیابی مدرن، ارتقاء کیفیت و جایگاه تیم های ملی فوتبال پایه و به منظور هوشمندسازی، تسهیل و تسریع در شناسایی بازیکنان مستعد در سراسر کشور، سامانه استعدادیابی بازیکنان بین رده سنی ۱۴ تا ۱۹ سال فعال شده که تاکنون ۱۰۰ دختر مستعد به رشته فوتبال ثبت نام کرده اند.

,

موسوی درمورد آینده این طرح گفت: بدون شک آینده تیم های ملی با اجرای طرح فوق تامین خواهد شد. باید زمان بگذرد تا به نتیجه دلخواه در این طرح برسیم. معتقدم در بخش تیم های ملی و روند رو به رشد فوتبال بانوان در آینده مشکلات کمتری خواهیم داشت.

,

نایب رییس سوم فدراسیون فوتبال در پایان گفت: سی‌ام مردادماه اعزام تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان به ازبکستان جهت انجام 2 بازی دوستانه‌ را در پیش داریم و باتوجه به نگاه فدراسیون به فوتبال بانوان کلیه اردوهای آماده‌سازی با رعایت پروتکل‌ها و در سطح بسیار خوبی پیگیری می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه