اخبار داغ

دو خبر از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

نشست هیات رییسه برگزار شد؛ برگزاری انتخابی تیم ملی به نام مرحوم شیبانی/ مراسم تشییع پیکر قهرمان آسیا برگزار شد

نشست هیات رییسه برگزار شد؛ برگزاری انتخابی تیم ملی به نام مرحوم شیبانی/ مراسم تشییع پیکر قهرمان آسیا برگزار شد
نشست هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام امروز(شنبه) 23 مردادماه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحوم حسین شیبانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، چهارمین نشست هیات رییسه فدراسیون بدنسازی صبح امروز(شنبه) 23 مردادماه با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، حسن کرباسی دبیر فدراسیون، نسرین شاه محمدیان نایب رییس بانوان، حسین اخلاقی عضو هیات رییسه، کامران صنعتی عضو هیات رییسه و شکری سرپرست خزانه داری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ابتدای جلسه حاضرین با ابراز تاسف از درگذشت قهرمان ارزنده پرورش اندام ایران زنده یاد حسین شیبانی به ذکر فاتحه برای شادی روح آن مرحوم پرداختند.

,

در این نشست در خصوص پروژه ساخت ساختمان و آکادمی فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی بحث و در نهایت مجوز مذاکره با اسپانسرها برای کلنگ زنی این مجموعه صادر شد.

,

همچنین با اعزام تیم های ملی مچ اندازی بانوان و آقایان ایران با توجه به صدور مجوز از سوی شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان موافقت شد.

,

دستورالعل اجرایی آزمون مجدد دوره های انستیتوی بین المللی فدراسیون، ارائه گزارش عملکرد از سوی کمیته های مختلف فدراسیون به هیات رییسه و تشکیل کمیته حرفه ای ها از دیگر مواردی بود که در جلسه هیات رییسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

,

در بخش بعدی نشست، اعضای هیات رییسه با تشکیل کمیته استریت لیفتینگ موافقت کردند و اساسنامه این کمیته نیز مورد تصویب قرار گرفت.

,

در پایان نیز مقرر شد برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره قهرمان ارزنده پرورش اندام، زنده حسین شیبانی مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته های فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار به میزبانی شیراز به نام مرحوم حسین شیبانی برگزار شود.

,

 

,

*مراسم تشییع پیکر شیبانی در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد

, *مراسم تشییع پیکر شیبانی در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد,

مراسم تشییع پیکر مرحوم حسین شیبانی قهرمان پرورش اندام آسیا و جهان با حضور پیشکسوتان و قهرمانان پرورش اندام و نماینده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار و پیکر این قهرمان ارزنده در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

,

مصطفی شکوهی مسوول امور اداری فدراسیون بدنسازی به عنوان نماینده فدراسیون در این مراسم حاضر بود و پیام تسلیت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را به خانواده شیبانی رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه