اخبار داغ

پاتر هرگز برایم توضیحی نداشت؛

جهان‌بخش: از ترک "برایتون" اصلاً پشیمان نیستم/ سرمربی برایتون اعتقادی به من نداشت و این موضوع برایم دشوار بود

جهان‌بخش: از ترک "برایتون" اصلاً پشیمان نیستم/ سرمربی برایتون اعتقادی به من نداشت و این موضوع برایم دشوار بود
وینگر ملی‌‎پوش تیم فوتبال فاینورد گفت: من واقعاً خوب بازی می‌کردم و شرایط به نظرم عجیب بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با تلگراف هلند، درباره دوران حضورش در برایتون اظهار داشت: پیش از اینکه به برایتون بروم، دیدارهای فصل اول حضور این تیم در لیگ برتر را از نزدیک پیگیری می‌کردم. آنها واقعاً عملکرد خوبی داشتند و بازی‌های هجومی ارائه می‌کردند. برایتون در آن سال منچستریونایتد و آرسنال را شکست داد. سپس فکر کردم و گفتم من این را دوست دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در مورد شرایط برایتون در دومین سال بازی در لیگ جزیره تصریح کرد: در این شرایط رقبا می‌دانند شما چگونه بازی می‌کنید. کریس هیوتون (سرمربی پیشین برایتون) به من می‌گفت یک امتیاز هم مهم است. من در پست دفاع راست بیشتر از وینگر راست بازی می‌کردم و بدشانس بودم که با چند مصدومیت روبه‌رو شدم.
,
 
,
وینگر ایرانی پیشین برایتون با اشاره به حضور گراهام پاتر در این تیم بیان کرد: او هرگز به من باور نداشت. من واقعاً خوب بازی می‌کردم و شرایط به نظرم عجیب بود. از پاتر مشکل را می‌پرسیدم. شاید او می‌خواست در پست دیگری بازی کنم و می‌خواستم چنین چیزی را امتحان کنم. با این حال او می‌گفت تو واقعاً بازیکن و انسان خوبی هستی، اما این انتخاب من است. من مربی هستم و من تصمیم می‌گیرم.
,
 
,
جهانبخش با بیان اینکه چنین مکالماتی در سال اول میان او و پاتر برقرار می‌شد، خاطرنشان کرد: دشوارترین چیز برای من این بود که توضیحی نداشتند. اگر پاتر می‌گفت شرایط همین است، می‌توانستم کار دیگری کنم. مدیر برنامه‌ام چند بار با مدیریت باشگاه صحبت کرد و مدیر برایتون به او گفت این تصمیم سرمربی است و دلیلی ذکر نمی‌کردند. همیشه می‌گفتند ما روی علیرضا حساب می‌کنیم، او عملکرد خوبی دارد و ما می‌خواهیم بماند، اما هیچ اتفاقی نمی‌افتاد.
,
 
,
وی با بیان اینکه در پایان فصل گذشته به مدیر برنامه‌های خود گفت که برایتون پای قولش نمی‌ایستد، گفت: من به آن شهر عادت کردم و مردم را دوست داشتم. ارتباط خوبی با بیشتر اعضای باشگاه داشتم، اما می‌خواهم ارزشم را دوباره در زمین بازیابی کنم که این فرصت را نداشتم. مجبور بودم که برایتون را ترک کنم، اما از هیچ تصمیمی درباره برایتون پشیمان نیستم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه